معاون متوسطه آموزش و پرورش فارس: مجلس دانش آموزی تربیت کننده مدیران میانی و ارشد دهه پنجم انقلاب است

شیراز (پانا) – معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس، مجلس دانش آموزی را فرصتی برای  تربیت مدیران دهه پنجم انقلاب اسلامی دانست تا با حضور در این فضا و استفاده از این فرصت برای انجام اصلاحات در کشور تمرین کنند.

کد مطلب: ۸۱۲۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون متوسطه آموزش و پرورش فارس: مجلس دانش آموزی تربیت کننده مدیران میانی و ارشد دهه پنجم انقلاب است

فرهاد اسماعیلی صبح امروز در دومین جلسه ستاد انتخابات مجلس دانش آموزی استان فارس اظهار کرد: مدیران باید با استفاده از این دانش آموزان به عنوان نمایندگان دانش‌آموزان کشور، ذائقه‌های دانش‌آموزان را در تصمیم‌گیری‌های خود بگنجانند.

وی تصریح کرد: معاونت متوسطه آموزش و پرورش فارس آمادگی دارد که تصمیمات خود را با پیوست نظر اعضای مجلس دانش‌آموزی به تصویب برساند.

وی هدف از این کار را کاهش شکاف بین مدرسه و دانش‌‌آموز و سیستم تعلیم و تربیت دانست و افزود: مجلس دانش‌آموزی باید نماینده افکار عمومی دانش‌آموزان باشد.

اسماعیلی ابراز کرد: دهه پنجم و ششم انقلاب اسلامی به دست دانش‌آموزان امروز اداره می‌شود و امروز فرصتی برای رشد مهارت تفکر انتقادی و ایجاد حس تعلق خاطر به جامعه در این نسل است.

وی سرمایه‌گذاری برای مدیران میانی و ارشد دهه پنجم انقلاب اسلامی را در اداره آینده و پیشرفت کشور موثر دانست.

انتخابات نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی فارس روزهای 28 و 29 فروردین ماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

اختتامیه هشمین دوره مجلس دانش آموزی روزهای 3، 4 و 5 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود و پس از آن نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی آغاز به کار خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار