پایش و نظارت ویژه بر واحدهای تولیدی و انبارهای استان آذربایجان غربی

ارومیه(پانا) معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: پایش و نظارت ویژه بر واحدهای تولیدی و انبارهای استان و تا زمان ثبات در بازار ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۱۲۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پایش و نظارت ویژه بر واحدهای تولیدی و انبارهای استان آذربایجان غربی

سلیمان علیزاده گفت: با توجه به نوساناتی که در چند روز اخیر در سطح کشور بوجود آمده طرحی را جهت پایش و بررسی موضوعات عدم فروش یا اختفاء و امتناء از عرضه کالا، پایش انبارها و جلوگیری از گرانفروشی از روز شنبه 18فروردین97 آغاز شده و تا زمان ثبات این وضعیت در بازار ادامه خواهد داشت.
وی با اعلام عدم تاثیر افزایش قیمت ارز بر افزایش قیمت کالا های وارداتی تصریح کرد: بازاریان و سایر اشخاصی که از عمده یا خرده فروشی ها خرید می نمایند توجه داشته باشند که هیچگونه افزایش قیمتی بر کالاها اعمال نشده است و در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت خودسرانه، مراتب را به واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام نمایند.
ایشان اضافه نمودند: شماره تلفن 124 بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایت مردمی می باشدو هم وطنان می توانند از ساعت بصورت 8 صبح الی 19 عصر بصورت حضوری و تلفنی و مابقی ساعات بصورت پیامگیر گزارش تخلف خود را جهت رسیدگی اعلام نمایند.
علیزاده در پاسخ به این سوال که آیا نظارت حضوری بر انبارها و واحدهای تولیدی وجود دارد یا نه گفت: بله نظارت بر انبارها و واحدهای تولیدی با حضور نیروی انتظامی، بسیج اصناف، بارزسان اتاق اصناف و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت می گیرد و پس از کنترل موجودی انبارها و نحوه عرضه کالا درصورت مشاهده تخلف از جمله احتکار، اختفاء و امتناء از عرضه کالا و... به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار