فرمانده نیروی انتظامی فردوس خبرداد:

کشف بیش از یک میلیارد ریال احشام قاچاق در فردوس

فردوس (پانا) ـ فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف بیش از یک میلیارد ریال احشام قاچاق طی بیست وچهار ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از یک میلیارد ریال احشام قاچاق در فردوس

سرهنگ محمد هوشنگی با اعلام خبر کشف بیش از یک میلیارد ریال احشام قاچاق در فردوس گفت:ماموران پاسگاه باغستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون باری نارنجی رنگ مشکوک شدند وخودرو را جهت بازرسی بیشتر متوقف نمودند ، وی افزود:ماموران در بازرسی از این خودرو در بافت قدیمی روستای مهرانکوشک در حال تردد بود تعداد ده نفر شتر فاقد مجوز دامپزشکی کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را 540 میلیون ریال برآورد نمودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد در عملیاتی مشابه ماموران پاسگاه برون در سه راهی آبگرم یک دستگاه خودرو کامیونت مشکوک وجهت بررسی بیشتر آن را به لاین بازرسی هدایت نمودند.

وی در ادامه گفت:در بازرسی بعمل آمده از این خودرو مشخص شدحامل تعداد 12 نفر شتر بزرگ وکوچک به ارزش تقریبی 480 میلیون ریال میباشد.

سرهنگ هوشنگی تصریح کرد:کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را یک میلیاردو20 میلیون ریال برآورد نموده اند که در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف ودو نفر متهم نیز دستگیر شدند وپرونده های مدونه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارسال گردید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار