مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: بیش از 33 هزار کلاس درس در شهرستان‌های استان تهران ساماندهی می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران از ساماندهی بیش از 33 هزار کلاس درس در شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: بیش از 33 هزار کلاس درس در شهرستان‌های استان تهران ساماندهی می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، نشست تخصصی ساماندهی نیروی انسانی شهرستان‌های استان تهران با حضور رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، معاون طرح و برنامه مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و روسای مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران، در کهریزک برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این نشست اظهار کرد: سالانه حدود 35 هزار دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران اضافه می‌شود که باید با مدیریت درست بتوانیم شرایط عادلانه تحصیل را برای آن‌ها فراهم کنیم.

فولادوند با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این استان تاکید کرد: تراکم بالای دانش‌آموزی در این استان و همچنین کمبود فضای آموزشی نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و مدون است تا بتوان با کمترین هزینه و چالش، مشکلات را مدیریت کرده و سال تحصیلی 98-97 را به خوبی آغاز کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر ساماندهی 33 هزار کلاس درس در شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: شهرستان‌های پرند و پردیس با توجه به پروژه‌های مسکن مهر از افزایش بالای جمعیتی برخوردار هستند که نیازمند توجه جدی هم در تامین نیروی انسانی و هم فضای آموزشی در این مناطق است.

مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به وجود 120 هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در این استان خاطرنشان کرد: تفاوت‌های فرهنگی، تراکم بالای کلاس‌های درس و کمبود فضاهای آموزشی استاندارد از جمله مباحثی است که اگر مورد توجه جدی قرار نگیرد رشد آسیب‌های اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار