معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی: دانش‌آموزان فرهنگ مصرف کالای ایرانی را تسری دهند

تهران (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی معتقد است فرهنگ مصرف کالای ایرانی باید با همکاری آموزش و پرورش و دانش‌آموزان به جامعه تسری یابد.

کد مطلب: ۸۱۲۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی: دانش‌آموزان فرهنگ مصرف کالای ایرانی را تسری دهند

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا رادفر در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در سال جاری اظهار کرد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه کشور است و می‌تواند در تحقق شعار سال تاثیرگذار باشد.

وی اظهار کرد: عنوان حمایت از کالای ایرانی که توسط رهبر معظم انقلاب برای سال جدید انتخاب شده فقط یک شعار برای امسال نیست و راهبردی برای توسعه اقتصادی کشور است و برای تحقق آن باید همه مسئولان و مردم مشارکت کنند.

رادفر اضافه کرد: مدارس و دانش‌آموزان به عنوان یکی از بخش‌های مهم و اثرگذار جامعه و معلمان و مربیان به عنوان آموزش دهندگان مصرف تولید داخلی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند.

وی همکاری خیران مدرسه ساز را در احداث مدارس ستودنی خواند و افزود: با اعتبارات اندک بخش دولتی مشکلات فضای آموزشی استان رفع نمی‌شود و استان از عقب ماندگی در بخش آموزش رهایی نمی‌یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی درباره بیستمین جشنواره تجلیل از خیران مدرسه ساز و برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم این استان نیز گفت: این جشنواره باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار