برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم (ع) در امامزاده طاهر(ع) کرج

کرج (پانا) - مدیریت آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) بیان کرد: مراسم عزاداری شهادت این امام همام  در روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۱/۲۳ بعد از نماز مغرب و عشاء در  آستان مقدس امامزاده طاهر (ع)برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۱۲۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم (ع) در امامزاده طاهر(ع) کرج

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، بهمن سمیعی مدیریت آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام موسی الکاظم (ع) بیان کرد: ۲۳ فروردین ماه مصادف با ۲۵ ماه رجب برابر با شهادت امام هفتم شیعیان، امام موسی کاظم (ع) است که به همین مناسبت مراسم عزاداری شهادت این امام همام درروز پنج شنبه مورخ ۹۷/۱/۲۳ بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع)برگزار می شود.

وی ادامه داد: سخنرانی توسط میر غیاثی در خصوص سیره و روش زندگی این امام بزرگوار، مداحی و مرثیه سرایی و قرائت دعای کمیل و ادعیه با نوای برادر جعفری از جمله برنامه های مراسم عزاداری امام موسی کاظم (ع) است.

مدیریت آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) اضافه کرد: امام موسی کاظم (ع) اسوه فضائل بودند و سیره و روش زندگی آن حضرت درسی برای همه ما است و برگزاری مراسم در روز شهادت این امام بزرگوار فرصتی است تا بیش از پیش با زندگی امام هفتم شیعیان آشنا شده و از زندگی آن حضرت در مسیر رسیدن به کمال بهره گیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار