دیدار مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام با کارکنان حوزه ستادی

ایلام ( پانا ) - نشستی با حضور مدیر کل آموزش وپرورش استان ایلام، وکارکنان حوزه ستادی در محل نمازخانه این اداره کل برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۱۲۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام با کارکنان حوزه ستادی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان روز شنبه 18 فروردین ماه با کارکنان ستادی آموزش و پرورش استان بعد از نماز ظهر و عصر در محل سالن جلسات این اداره کل دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار رستم زاد ضمن تبریک عید نوروز به موضوع نام گذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی پرداخت و خواهان برنامه ریزی جهت حمایت از کالاهای ایرانی در مدارس و ادارات تابعه شدند.

ایشان از تمامی معاونین، کارکنان ، روسا و مدیران و معلمان خواستند در جهت پیشرفت دستگاه با ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده خود این اداره کل را یاری نمایند چرا که پیشرفت آموزش و پرورش موجب رشد فرهنگی و توسعه اجتماعی در کشور می گردد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان در پایان سخنان خود یکی از برنامه های اجرایی خود ر ا جلسه پرسش و پاسخ با مدیران و معلمان در شهرستان ها و مناطق استان درباره موضوعات آموزش و پرورش عنوان نمود و افزودند: هدف از برگزاری این جلسات را آگاهی یافتن از مشکلات شهرستان ها و مناطق، پاسخ دادن به سوالات فرهنگیان و نیز شنیدن نکته نظرات و پیشنهادات آنان عنوان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار