لیگ قهرمانان اروپا؛ رویای بانوی پیر در دقیقه 97 بر باد رفت

تهران (پانا) –- تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ مربع نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کامل کردند.

کد مطلب: ۸۱۲۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان اروپا؛ رویای بانوی پیر در دقیقه 97 بر باد رفت

پرونده دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار در مادرید و تورین بسته شد.

هر چند شکست سنگین سه بر صفر در دیدار رفت و مقابل تماشاگران خودی در تورین شانس کمی برای یوونتوس در دیدار برگشت باقی گذاشته بود اما هواداران این تیم با عملکرد خیره کننده شب گذشته آ.اس.رم که منجر به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان شد کمی امیدوار شدند که تیم‌شان به رغم محرومیت دیبالا در سانتیاگو برنابئو دست به کاری بزرگ بزنند و پس از 9 سال رئال مادرید را که سرخیو راموس را به علت دو کارته شده در اختیار نداشت، مقابل چشمان هوادارانش شکست داده و به روند 13 بازی بدون باخت بودن کهکشانی‌ها در برنابئو پایان دهد.

روحیه بالایی که ایتالیایی‌ها از شاهکار آ.اس.رم پیدا کردند در همان نیمه اول دیدار با رئال مادرید خودش را نشان داد و این تیم فشارش را از ثانیه‌های ابتدایی آغاز کرد تا با گل زودهنگام مانژوکیچ از حریف پیش بیافتد و نیمه اول را با دبل این ستاره کرواتش در دقایق 2 و 37 به پایان برساند. در نیمه دوم باز هم یوونتوس برتری خود بر بازی را نشان داد و یکبار دیگر در دقیقه 63 به گل رسید تا بازی 3 بر صفر شده و در مجموع دو تیم مساوی شوند.

در حالی که به نظر می‌رسید بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود اعلام پنالتی برای رئال مادرید تمام رویای یوونتوس و هوادراانش را خراب کرد؛ ضحنه‌ای که با اعتراض بوفون باعث شد تا گلر افسانه‌ای یوونتوس از زمین اخراج شود و رونالدو با قرار گرفتن پشت توپ در دقیقه 97 دروازه یوونتوس را باز کند. گل کریس رونالدو باعث شد تا بازی 3 بر یک شود و به لطف همین گل رئال در مجموع 4 بر 3 برنده شود و به نیمه نهایی برسد.

در دیگر دیدار همزمان بایرن مونیخ که این هفته قهرمانی‌اش در بوندس لیگا قطعی شده بود؛ در شرایطی میزبان سویا بود که دیدار رفت را با لطف گل به خودی مدافع سویا 2 بر یک در اسپانیا با برد تمام کرده بود. عملکرد خوب دو تیم در دیدارهای خانگی و خارج از خانه این فصل عامل مهمی بود که هر دو مربی را شاید کمی وادار به احتیاط کرده بود تا برای دومین بازی تاریخ بایرن مونیخ و سویا فکر حملات همه جانبه نباشند. در این فصل لیگ قهرمانان بایرن در آلیانس آره‌نا و سویا در دیدارهای خارج از خانه شکست نداشتند.

دو تیم کار در این بازی را با همان احتیاط قابل پیش‌بینی آغاز کردند و فوتبال با ترس بایرن مونیخ و سویا باعث شد تا داور اسکاتلندی سوت پایان نیمه اول را با تساوی بدون گل و در شرایطی که برتری موقعیت‌های گل 8 بر 4 به سود تیم میزبان بود به صدا در آورد. در نیمه دوم هم جریان بازی تغییری در مقایسه با نیمه اول نداشت و با پیگیری همین روند بازی با تساوی بدون گل تمام شد تا این بایرن مونیخ باشد که با تکیه بر همان برد 2 بر یک در اسپانیا به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار