رئیس آموزش وپرورش شبانکاره خبر داد؛

دانش آموز شبانکاره مقام برتر استانی در جشنواره جابربن حیان را کسب کرد

شبانکاره ( پانا ) رئیس آموزش و پرورش شبانکاره گفت: دانش آموز دوره ابتدایی این منطقه در جشنواره جابربن حیان مقام برتر استانی را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۱۲۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز شبانکاره مقام برتر استانی در جشنواره جابربن حیان را کسب کرد

هوشنگ عباسی اظهار داشت: دانش آموز دوره ابتدایی این منطقه در جشنواره جابربن حیان مقام برتر استانی را کسب کرد.

عباسی ادامه داد: تلاش آموزش و پرورش بر این است که علاوه بر مسایل تئوری و آموزشی، دانش آموزان درس را بصورت عملی انجام دهند و مهارت کسب کنند.

وی افزود: در این جشنواره دانش آموزان از وسایل دور ریز که در اطرافشان است وسایلی کاربردی تهیه می کنند که باعث ایجاد انگیزه بین آن ها می شود.

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره یادآور شد: این جشنواره هر ساله در دوره ابتدایی و برای دانش آموزان دختر و پسر این دوره برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف استعدادیابی و استعداد گزینی دانش آموزان و سوق دادن آنان به فعالیت های پروژه ای و پژوهش محور برگزار می شود.

عباسی بیان کرد: از 100 طرح ارائه شده در منطقه، 8 طرح آن به عنوان منتخب به مرحله استانی ارسال شد.

این مقام مسئول در پایان افزود: در این جشنواره طرح دانش آموزان مطهره حسنی و هانیه لقالیمی در قالب پروژه تحقیق با موضوع اعجاز ملکه گلها مقام برتر مرحله استانی را کسب کرد.

شایان ذکر است، این جشنواره ابتدا در سطح آموزشگاهی و در ادامه در سطح منطقه ای، استانی و کشوری با حضور برگزیدگان و نفرات منتخب هر سطح برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار