اولین مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار بردخون تشکیل شد

بردخون ( پانا ) اولین مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار بردخون با حضور خیرین و مسئولان تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۱۲۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار بردخون تشکیل شد

ظهیر محمودی در این برنامه اظهار داشت: خیرین از سال‌ها پیش با نظام تعلیم و تربیت بردخون در زمینه اهداء زمین، ساخت مدارس و تأمین تجهیزات آموزشی و پرورشی همکاری و مشارکت داشته‌اند.

ظهیر محمودی افزود: مردم، اولیاء دانش آموزان، ادارات، دهیاری‌ها و شوراها به صورت پراکنده حمایت‌های ارزنده‌ای از مدارس دارند اما برای انسجام بخشی و تلاش متمرکز تصمیم گرفته شد مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در بخش بردخون راه‌اندازی شود تا همه افرادی که اندیشه خیر دارند در حد توان بتوانند در این زمینه مشارکت فعالانه کنند.

وی با تقدیر از خیرینی که در ابتدای امسال پنج هزار مترمربع زمین برای ساخت مدارس اهداء کردند، اضافه کرد: بی شک این اعمال خیر در تاریخ آموزش و پرورش بردخون به یادگار خواهد ماند.

ارسلان حصیری شهردار بردخون نیز گفت: با همه وجود و طبق مقررات با خیرین همکاری می کنیم زیرا این افراد را باعث توسعه و پیشرفت منطقه می دانیم.

در ادامه مسئولان، دهیاران و خیرین پیرامون چگونگی کمک به مدارس و ساخت فضاهای آموزشی و توجه به نیازهای دانش آموزان بی بضاعت مطالبی را بیان نمودند و حسین شهری به عنوان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار بخش بردخون انتخاب شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار