معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران اعلام کرد:

تلاش برای آشنایی دانش‌آموزان با خدمات اورژانس اجتماعی

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای درباره فوریت‌های اجتماعی در آینده نزدیک خبر داد که هدف آن شناساندن خدمات اورژانس اجتماعی است زیرا آموزش و پرورش و بهزیستی به این موضوع رسیدند تا طی کاری مشترک این خدمات بهتر شناخته شود.

کد مطلب: ۸۱۲۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای آشنایی دانش‌آموزان با خدمات اورژانس اجتماعی

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران، حسن محمدی در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک آموزش و پرورش شهر تهران و اداره کل بهزیستی استان تهران در موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی درباره این تفاهم‌نامه اظهار کرد: با بهزیستی همکاری‌های مختلفی داریم و یکی از این موارد، مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: همکارانی که علاقه‌مند به مشارکت در موضوع آسیب‌های اجتماعی هستند، براساس این طرح برای دانش‌آموزان کلاس‌های خود طرحی را در نظر می‌گیرند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه در این طرح موضوعات مربوط به آسیب‌های اجتماعی بررسی می‌شود گفت: در پایان دوره برای مشکل موجود به نتیجه نهایی می‌رسند.

محمدی تصریح کرد: این طرح مشارکتی مدل آموزشی و تمرینی برای حضور در فعالیت‌‌های مشارکتی دانش‌آموزان است.

وی به تفاهم‌نامه مشترک دیگری با اداره کل بهزیستی اشاره و عنوان کرد: تفاهم‌نامه‌ای برای فوریت‌های اجتماعی در آینده نزدیک منعقد خواهد شد که هدف آن شناساندن خدمات اورژانس اجتماعی است که آموزش و پرورش و بهزیستی به این موضوع رسیدند تا طی کاری مشترک این خدمات بهتر شناخته شود.

محمدی با بیان اینکه معلمان به طور خوشه‌ای از این طرح می‌توانند استفاده کنند عنوان کرد: معلمان و مدیران در سطوح مختلف از آموزش‌های کارشناسان بهزیستی بهره می‌گیرند و این طرح در سراسر تهران برگزار می‌شود، در واقع در این تفاهم‌نامه معلمان از آموزش بهزیستی برای همکاران خود استفاده می‌کنند و راه ورود به اورژانس اجتماعی را می‌شناسند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران ادامه داد: معلمان با دوره‌های در نظر گرفته شده زمان استفاده از اورژانس را می‌آموزند و خدمات اورژانس اجتماعی را بیشتر تبیین کنند.

محمدی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی امری فوریتی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی است تصریح کرد: این اورژانس از بوروکراسی‌های اداری که تاکنون برای رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی بحرانی وجود داشته است، جلوگیری می‌کند که با وجود اورژانس اجتماعی این اقدامات انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار