با حضور پیروز ارجمند و علیرضا بدیع در برنامه ساعت ۲۵ اتفاق می افتد؛

نقد تیتراژهای نوروز 97 و تحلیل نقش موسیقی در برنامه های تلویزیون

تهران(پانا) - نخستین برنامه ساعت 25 در سال 97 با نقد تیتراژهای تلویزیونی و تحلیل و بررسی نقش موسیقی در برنامه های تلویزیون با حضور پیروز ارجمند و علیرضا بدیع به روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

کد مطلب: ۸۱۲۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نقد تیتراژهای نوروز 97 و تحلیل نقش موسیقی در برنامه های تلویزیون

مهمانان این هفته برنامه ساعت 25 پیروز ارجمند و علیرضا بدیع هستند که به نقد تیتراژهای برنامه های نوروز 97 و تحلیل و بررسی نقش موسیقی در برنامه های تلویزیونی می پردازند. این نخستین برنامه ساعت 25 در سال 97 است که همچون روال همیشه پنجشنبه شب ساعت 00:30 بامداد جمعه به روی آنتن شبکه 5 سیما می رود.

سال گذشته نیز نقد تیتراژهای نوروزی توسط علیرضا بدیع و بهنام صبوحی در نخستین برنامه ساعت 26 در سال 96 صورت گرفت که واکنش های زیادی از سوی هوادارن برخی خوانندگان نسبت به نقدهای وارد شده بر ترانه ها و موسیقی ها در پی داشت.

برنامه تخصصی موسیقی ساعت 25 اسفند 96 ششمین سال حضور خود را پشت سر گذاشت و امسال وارد هفتمین سال فعالیت خود شده است. محوریت این برنامه اتفاقات و مباحث و مسائل موسیقی است که هر هفته با حضور یک یا دو تن از اهالی موسیقی به عنوان مهمان زنده برنامه و گپ و گفت با امیرحسین مدرس، به بحث و بررسی مسائل روز موسیقی نیز می پردازند. در بخش های دیگر برنامه نیز به اخبار و اتفاقات موسیقی، مصاحبه های اختصاصی با هنرمندان و گروه ها، گزارش کنسرت ها و تمرین و ضبط آلبوم ها، گزارش های مردمی، نقد آلبوم های موسیقی و ... پرداخته می شود.

گفتنی است؛ امیرحسین مدرس مجری کارشناس برنامه، محمود محمودی تهیه کننده، زهرا صفایی نویسنده و سردبیر، مسعود صنم مدیر تولید، امیرحسین کاکایی گزارشگر، شیوا خرسند روابط عمومی، حبیب عباسی تصویربردار، ایرج بهرام دستیار ازجمله عوامل این برنامه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار