مجلس: مشکل قانونی برای تغییر زمان تاریخ امتحانات نهایی دانش‌آموزان وجود ندارد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تغییر زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان را خلاف مصوبه مجلس ندانست و تأکید کرد: تصمیم‌گیری در این زمینه با شورای عالی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۱۲۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مجلس: مشکل قانونی برای تغییر زمان تاریخ امتحانات نهایی دانش‌آموزان وجود ندارد

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به همزمانی ایام امتحانات دانش آموزان و ماه مبارک رمضان، تغییر زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان را خلاف مصوبه مجلس ندانست و تصریح کرد: قانون مصوبه مجلس، الزامی برای برگزاری امتحانات در یک تاریخ خاص ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم‌گیری در این زمینه یک مسئله داخلی در آموزش و پرورش است، افزود: برای تغییر زمان امتحانات نهایی دانش‌آموزان با توجه به روزه‌‎دار بودن آن‌ها، کافی است این پیشنهاد در شورای عالی آموزش و پرورش به ریاست رئیس جمهور به تصویب برسد.

وی ادامه داد: چنانچه این پیشنهاد در شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب برسد مشکل قانونی برای تغییر زمان تاریخ امتحانات نهایی دانش‌آموزان وجود ندارد و وزارت آموزش و پرورش می‌تواند نسبت به آن اقدام کند.

کوچکی نژاد یادآور شد: قطعا با توجه به روزه‌دار بودن دانش‌آموزان در ماه مبارک رمضان، آن‌ها در این ماه با مشکل مواجه خواهند شد و فشار وارده به دانش‎آموزان روزه‌دار موجب افت تحصیلی و روزه‌‎خواری خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: در هر صورت این تصمیم با آموزش و پرورش و شورای عالی است و آن‌ها باید با در نظر گرفتن تمام جوانب مسئله در این خصوص تصمیم‌گیری کنند و مجلس دخالتی در این موضوع نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار