دغدغه بیش از 170 هزار نفر بیکار در استان را داریم

استاندار کرمانشاه گفت: وجود بیش از 170 هزار نفر در استان مهمترین دغدغه مدیریت ارشد استان است.

کد مطلب: ۸۱۲۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دغدغه بیش از 170 هزار نفر بیکار در استان را داریم

به گزارش پانا کرمانشاه، به نقل از واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ هوشنگ بازوند امروز در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان مهمترین وظیفه مدیران را فراهم ساختن بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری دانست.

وی اظهار داشت: واقعیت این است که امروز مشکل بیکاری مردم استان را رنج می دهد و این موضوع مهمترین دغدغه مجموعه مدیریتی استان است.

وی خاطرنشان ساخت: دغدغه بیش از 170 هزار نفر بیکار در استان را داریم لذا باید با تمامی تلاش در جهت جذب سرمایه گذاری به منظور اشتغالزایی گام برداریم و این موضوع مهمترین وظیفه مدیران استان است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: تشویق سرمایه گذاران برای ایجاد سرمایه گذاری برای ما یک اصل و هدف است و تنها موضوعی که برای جذب سرمایه گذاری وجود دارد اهلیت و توانمندی سرمایه گذاران است.

بازوند ادامه داد: در هر جلسه ملاقات عمومی بیشترین درخواست مردم برای شغل و کار جوانان است لذا مدیران باید به موضوع سرمایه گذاری بیش از پیش توجه کنند.

وی گفت: همه مدیران و کارشناسان دستگاه ها وظیفه دارند بستر لازم را برای جذب سرمایه گذاری در استان فراهم سازند.

در ادامه استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به ایجاد طرح هتل پنج ستاره با سرمایه‌گذاری 120 میلیارد تومان در کرمانشاه گفت: باید از این گونه طرح ها که قرار است به طور کامل با سرمایه بخش خصوصی راه‌اندازی شود حمایت کنیم و در جهت رفع موانع پیش روی اجرای چنین طرح هایی تلاش نمائیم.

بازوند همچنین درباره طرح کارخانه قند صحنه نیز عنوان کرد: اگر سرمایه‌گذار این پروژه سرمایه کافی داشته باشد نباید موانعی مانند مسائل زیست محیطی و ... را سد راه سرمایه‌گذاری کنیم.

وی همچنین به طرح کارخانه ساخت پنل و سلول‌های خورشیدی در استان اشاره و بیان کرد: این پروژه حدود 2500 میلیارد تومان سرمایه‌‌گذاری نیاز دارد و اگر سرمایه‌گذار بتواند سهم خود که حدود 300 میلیون یورو به صورت ارزی است را بدون مشکل تامین کند، ما هم برای تامین مابقی اعتبار مورد نیاز همکاری می‌کنیم.

در این نشست مسائل مربوط به چند طرح سرمایه‌گذاری شامل بیمارستان ویانا، گلخانه مدرن حیدرآباد، کارخانه تولید سلول و پنل‌های خورشیدی، ساخت میدان تره‌بار و خشکبار و کارخانه قند صحنه بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار