فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا:

شهید صیاد شیرازی یک نابغه نظامی بود

ارومیه (پانا) فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا گفت: شهید صیاد شیرازی یک نابغه نظامی بود و با طرحهای خود دشمنان را زمین گیر کرده بود.

کد مطلب: ۸۱۲۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شهید صیاد شیرازی یک نابغه نظامی بود

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا پیش از ظهر امروز در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت امیرسهپد صیاد شیرازی که در مسجد امیرالمومنین ارومیه، اظهار داشت: شهید شیرازی تبلور غیرت دینی، زهد، پارسایی، عارف و تکه ای از آسمانیان که در زمین می زیست.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی یک نابغه نظامی بود و با طرحهای خود دشمنان را زمین گیر کرده بود و چون دشمنان توان رویارویی با وی نداشتند و از پشت خنجر زده و ناجوانمردانه وی را به شهادت رساندند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا گفت: عملیات کربلای هفت از جمله عملیات هایی بود که این شهید بزرگوار برنامه ریزی کرده و نقشه عملیات را طراحی کرد که به پیروزی قاطع نیروها انجامید.

وی ادامه داد: امروز سالگرد شهادت هفت نفر از مدافعان حرم در خانطومان و زیتان است که با مقاومت شش ساعته این نیروها همراه بوده و تکفیریها و یهودیها برای به زانو درآوردن نیروهای مقاومت زمین آن منطقه را شخم زده بودند.

حاجیلو تصریح کرد: در منطقه زیتون هر چند که چهار نفر از بهترین عزیزانمان را از دست دادیم اما در مقابل ۳۷۰ نفر از تکفیریها در این عملیات کشته شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار