مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در آیین معارفه خود مطرح کرد:

واگذاری اردوگاه شهید بهشتی یاسوج به سازمان دانش آموزی گامی بلند برای پیشبرد اهداف این سازمان است

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره برداری از اردوگاه شهید بهشتی یاسوج سازمان دانش آموزی استان این پتانسیل را دارد که میزبان اردوهای قطبی و کشوری باشد.

کد مطلب: ۸۱۲۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری اردوگاه شهید بهشتی یاسوج به سازمان دانش آموزی گامی بلند برای پیشبرد اهداف این سازمان است

به گزارش خبرنگار پانا از یاسوج، سید نظام مرادی در آیین معارفه خود که با حضور دهقانی معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی کشور، یزدانپناه مشاور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی و زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد ،اظهار کرد: از همه مدیرانی که از ابتدای شکل گیری سازمان دانش آموزی برای این مجموعه فعالیت کردند سپاسگزارم.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از ساحت های که برای آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین ترسیم شده است ساحت تعلیم و تربیت است این موضوع در سازمان دانش آموزی مقدور نیست مگر با توانمند سازی مربیان که در این مجموعه فعالیت می کنند.

وی گفت: تعداد مربیان و فعالان تشکیلاتی در استان خیلی کم است که تلاش می شود با همکاری مدیر کل آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی این بستر را فراهم کنیم که تعداد مربیان دلسوز و فعال برای تربیت اجتماعی دانش آموزان در استان افزایش یابند.

مرادی با اشاره به محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان دانش آموزی در بحث درآمد زایی در سطح استان یکسری مشکلات و معضلاتی دارد که انتظار می رود مسؤلان سازمان دانش آموزی کشور در این امر ما را یاری کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد واگذاری اردوگاه شهید بهشتی یاسوج به سازمان دانش آموزی را گامی بلند برای پیشبرد اهداف این سازمان بیان کرد و گفت: با بهره برداری از این اردوگاه و با توجه به موقعیت آب و هوایی شهرستان بویراحمد سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد این پتانسیل را دارد که میزبان اردوهای قطبی و کشوری باشد.

سید نظام مرادی بحث پرداخت حق الزحمه مربیان پیشتاز را یکی از دغدغه های اصلی خود دانست و افزود: چند سال است مربیان پیشتاز هیچ گونه حق الزحمه دریافت نکرده اند و این باعث شد مربیان انگیزه ای برای کار نداشته باشند که امیدوارم سازمان مرکز به این موضوع توجه ویژه کند.

در این مراسم از زحمات علی حسن زاده در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار