حضور هزار و 250 نفر در سی و ششمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان مرکزی

اراک(پانا) - سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان مرکزی با جضور یک هزار و 250 دانش آموز در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۱۱۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور هزار و 250 نفر در سی و ششمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان مرکزی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه این مسابقات به از 19 تا 23 فروردین ماه جاری برگزار می شود گفت: این دوره از رقابت ها در 2 مکان شهرستان اراک شامل کانون امام خمینی(ره) و دارالقرآن مرکزی در حال برگزاری است.

علی شیرخانی افزود: شرکت کنندگان در رشته های قرائت تحقیق، حفظ 5، 10،20 و کل قرآن، حفظ عمومی و قرائت ترتیل، پژوهشی، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان، مداحی، احکام و انشای نماز با یکدیگر رقابت می کنند.

وی ادامه داد: منتخبین این دوره از مسابقات در تابستان سالجاری برای شرکت در مرحله کشوری به مشهد مقدس و تهران اعزام خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گسترش فرهنگ حیات بخش قرآن، آشنایی و افزایش آگاهی دانش آموزان در مسایل مربوط به نهج البلاغه، صحیفه سجادیه،اذان و احکام، ایجاد فضای مناسب جهت رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و ایجاد روحیه رقابت سالم بین آنها را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار