اختتامیه جشنواره نوجوامی خوارزمی شهرستان قروه برگزار شد

قروه(پانا)-در آئین اختتامیه جشنواره نوجوان خوارزمی شهرستان قروه، از 130 نفر مدیر و دانش آموز برگزیده این جشنواره تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۱۱۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره نوجوامی خوارزمی شهرستان قروه برگزار شد

با حضور رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان، سرپرست آموزش و پرورش قروه، عوامل اجرایی و دست اندرکاران امر، از 130 نفر از مدیران و دانش آموزان برگزیده جشنواره نوجوان خوارزمی تقدیر شد .

طیب سالاروندیان رئیس اداره آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با تبریک سال نو، دوره اول متوسطه را دوره هویت یابی دانش آموزان دانست و گفت: رسالت این دوره سنگین تر از دیگر دوره های تحصیلی است و باید هنرمندانه بکوشیم تا بستر لازم برای شناخت دانش آموزان از خود و توانایی هایشان فراهم کنیم تا مسیر درستی درپیش بگیرند .

سالاروندیان با تاکید بر اینکه بر اساس سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش باید تمام برنامه ها در راستای تحقق ساحت های شش گانه این سند اجرا شود، گفت: نگاه تک ساحتی به مقوله آموزش و پرورش غیر مجاز و آسیب زاست .

وی تمرکز اصلی دوره اول متوسطه را بر مهارت آموزی و کسب مهارت دانست و با بیان اینکه پاشنه آشیل و مشکل اصلی فارغ التحصیلان، نداشتن مهارت است؛ تصریح کرد:حرفه آموزی و آموزش مهارتهای فنی آینده شغلی دانش آموزان را پایدار و مطمئن می سازد .

رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه آموزش و پرورش کردستان، جشنواره نوجوان خوارزمی را ویترین تمام نمای دوره اول متوسطه دانست و گفت: این جشنواره راهی برای افزایش کیفیت بخشی برنامه های آموزشی و پرورشی است .

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی تقدیر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار