فرماندار نهاوند:

نقش معلم در تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص انكارناپذیر است

خبرگزاری پانا: فرماندار نهاوند گفت: آینده روشن هر كشوری در گرو تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است و این معلمان هستند كه با تعهد به انقلاب اسلامی زمینه های تربیت چنین نسلی را فراهم می سازند .

کد مطلب: ۸۱۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجتبی مولوی در دیدار با معلمان آموزشگاه عصمت نهاوند افزود: جایگاه علم و دانش در نظام اسلامی بسیار والا می باشد و بر همین اساس است كه مقام معظم رهبری همواره بر علم اندوزی و ارتقای جایگاه علمی ایران اسلامی بسیار تاكید دارند.

وی وظیفه معلمان را در شرایط كنونی كه دشمن جنگ نرم خود را برعلیه جوانان ما آغاز نموده بسیار خطیر عنوان كردو افزود: دشمن كه همواره از پیشرفتهای علمی ایران اسلامی در هراس است بدنبال آن است تا با به انحراف كشاندن نسل جوان آنان را سرگرم مسائل حاشیه ای نماید.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی معلمان در زمینه معرفی اهداف دشمن و خنثی سازی توطئه های آنان نقشی مهم بر عهده دارند.

وی احترام و تكریم از مقام معلم را وظیفه ای همگانی عنوان كرد و افزود: معلم با كار خود مروج علم و روشنایی است و همه ما باید بكوشیم تا شأن و منزلت والای معلمان در جامعه نهادینه شده و تكریم از معلم مختص به یك روز نشود.

وی با یاد آوری اهمیت شغل معلمی و جایگاه آن در سرنوشت كشور افزود: با توجه به نقش و تاثیری كه معلمان در آینده كودكان و نوجوانان دارند لذا باید خود را متناسب با این وظیفه مهیا سازند و بیش از بقیه به خودسازی و آشنایی با دانش روز بپردازند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار