رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

پلیس، قانون و دستگاه قضایی اصول اجرای عدالت و تحقق امنیت هستند

رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد مهمترین عامل اجرای عدالت و تحقق امنیت در جامعه را قانون دانست و گفت: نیروی انتظامی بازوی پرتوان دستگاه قضایی در برقراری عدالت است .

کد مطلب: ۸۱۱۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پلیس، قانون و دستگاه قضایی اصول اجرای عدالت و تحقق امنیت هستند

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی در دیدار با فرمانده و جمعی از مسئولان ارشد پلیس استان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات و عملکرد مطلوب مجموعه پلیس استان در ایام تعطیلات نوروز و کاهش چشمگیر جرائم و کاهش تصادفات رانندگی، افزود: پلیس و دستگاه قضایی دو سازمان به هم وابسته هستند و یک هدف را دنبال می کنند .

وی نیروی انتظامی را بازوی پر توان دستگاه قضایی در برقراری عدالت دانست و اظهارکرد: مهمترین عامل اجرای عدالت و تحقق امنیت قانون است و صیانت از قانون وظیفه ویژه پلیس و دستگاه قضایی است .

رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از عملکرد بسیار خوب فرمانده انتظامی استان در برنامه ریزی و مدیریت و بحث پیشگیری از جرایم و برقراری امنیت در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما برخورد قانونی با مجرمان است .

مزارعی با تاکید بر اینکه تلاش شبانه روزی و خدمات نیروی انتظامی بر هیچکس پوشیده نیست تصریح کرد: دستگاه قضایی با تمام توان از پلیس حمایت خواهد داشت .

وی پلیس، قانون، دستگاه قضایی را اصول اجرای عدالت و تحقق امنیت دانست و ادامه داد: تعامل و همکاری نزدیک و بسیار مناسب دستگاه قضایی و پلیس موجب ارتقا امنیت و رضایتمندی مردم می شود .

رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از تعامل خوب پلیس کهگیلویه و بویراحمد با مجموعه قضائی استان تقدیر کرد و با اشاره به توفیقات پلیس در کاهش وقوع جرم و افزایش کشف جرایم افزود: همکاری و تعامل دستگاه قضایی و پلیس به عنوان ضابط قضایی، بر نظم و امنیت جامعه می افزاید .

وی مهمترین ویژگی قضات را انصاف و عدالت و مبارزه با ظلم در جامعه عنوان کرد و گفت: فعالیت در راستای تحقق عدالت، کار برای رضایت حق تعالی است .

رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضایی در کنار هم می توانند منشاء امنیت پایدار در تمامی زمینه ها از جمله اجتماعی و روحی و روانی برای مردم و جامعه بوده و با ایجاد چنین تعاملی مردم می توانند از احساس امنیت خوبی برخوردار شوند .

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در پایان اضافه کرد: امنیت موضوعی نیست که بتوان آن را با فردی معامله کرد؛ از این جهت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان با کسانی که امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کنند، برخورد جدی و قاطعانه خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار