مخالف استعفا شهرداری تهران

میر لوحی: اگر شورا به استعفای نجفی بلی بگوید به مسولیت هایش عمل نکرده است

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران گفت اگر شورا به استعفای نجفی بلی بگوید به مسولیت هایش عمل نکرده است و در حق شهروندان جفا می شود.

کد مطلب: ۸۱۱۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
میر لوحی: اگر شورا به استعفای نجفی بلی بگوید به مسولیت هایش عمل نکرده است

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران گفت: وقتی من با تجارب قبلی مقایسه می کنم می‌بینم که این جلسه استعفا شیرینی‌هایی هم دلرد و از آن جمله رفتار مسئولانه و صادقانه ایشان بود.موافقت با استعفای نجفی با توجه به افکار عمومی کار بسیار دشواری است. هفت ماه کار مدیریت شهری یک کار مشترک بود.

وی ادامه داد:در تیرماه و مرداد ماه ما مشکلات عدیده داشتیم.مقایسه کنید این هفت ماه اول آقای احمدی نژاد که سی و چهار میلیارد دلار در خزانه داشت.شهرداری اعتبار خود را در نظام بانکی از دست داده بود و استقراض ماهی 600 میلیلرد تومان اداره می شد.حالا امسال شاهد درآمد شش هزار میلیارد تومان درآمدزایی هستیم.دیگر شاهد فروش آفتاب شهر نیستیم و مردم این را درک کرده اند.شورا احساس می کند که اگر در اینجا بلی بگوید به مسئولیت‌های خویش عمل نکرده است.

میرلوحی افزود: جایگاه پاکدستی آقای نجفی نباید از دست برود. تیمی که ایشان آورده نباید کنار برود.شورا ناتوان نیست و برای تصمیمات عقلانی آماده است. از هرج و مرج و بی برنامه گی به ساحل آرامش رسیده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار