مخالف استعفای شهردار تهران/

مسجد جامعی: از نجفی می‌خواهم بماند

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه استعفای آقای نجفی از موضع تواضع است، گفت انتخاب ما در مورد او انتخاب درستی بوده است و از آقای نجفی می‌خواهم بماند چرا که اولویت ما ایشان است.

کد مطلب: ۸۱۱۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مسجد جامعی: از نجفی می‌خواهم بماند

احمد مسجد جامعی در مخالفت با استعفای نجفی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه آقای نجفی را هیچگاه مضطرب ندیدم، گفت: آقای نجفی تواضعی داشتند که به دور از بزرگ‌نمایی بود. بزرگنمایی در مدیریت کشور ما همیشه بوده اما ایشان همیشه بدور بود.

عضو شورای شهر تهران افزود: در مدتی که در خدمت مردم بودم هیچگاه ندیدم به سرعت بالاترین مقام شهرداری را به دادگاه احضار کنند. البته او همیشه می‌گفت امیرالمونین را هم دادگاه خواست و ایشان در دادگاه حاضر شد.

وی ادامه داد: تلقی من این بود که در شهرداری نظریه شهری مشارکت محور و مبتنی بر نظر مردم را شاهد بودیم. بحث احترام به حقوق شهروندان را داشتیم. در بحث زنان شاهد توجه به زنان نام آور بودیم. امسال به مناسبت‌های ملی مثل یلدا توجه شد.

این عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: آقای نجفی با منافع برخی گروه‌های بزرگ که کاری هم به چپ و راست ندارند، درگیر شده است. من از ایشان می‌خواهم بماند چرا که اولویت ما ایشان است اما اگر نشد از ایشان می‌خواهیم که خود راهنما باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار