توزیع میوه با هدف طرح تنظیم بازار روزهای کرج تا انتهای فروردین ۹۷ ادامه دارد

کرج (پانا) - سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزیی شهرداری کرج از توزیع ٧٠٠ تن پرتغال و سیب در راستای طرح تنظیم بازار در بازار روزهای شهرداری کرج و جایگاه های عرضه میوه نوروز تا انتهای فروردین ۹۷ خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۱۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع میوه با هدف طرح تنظیم بازار روزهای کرج تا انتهای فروردین ۹۷ ادامه دارد
به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، بهروز ورمهمدی با بیان این خبر اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان کرجی توزیع سیب و پرتغال طرح تنظیم بازار از ۲۶ اسفند سال گذشته آغاز و تا پایان فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری گفت: از آغاز توزیع تاکنون ٧٠٠ تن میوه شب عید شامل ٤٥٠ تن پرتغال و ٢٥٠ تن سیب قرمز و سفید با نرخ مصوب دولتی در بازارهای روز و جایگاههای ویژه عرضه شده است.
این مسئول با بیان اینکه طرح تنظیم بازار میوه عید نوروز تا اتمام سیب و پرتغال ادامه خواهد داشت، افزود: هدف ما از اجرای طرح توزیع میوه شب عید تنظیم بازار بوده است و با تمهیدات اندیشیده شده امسال با کمبود میوه روبه‌رو نبوده و سیب و پرتغال نیز به قیمت مناسب در بازار عرضه شده است.
ورمهمدی از توزیع سایر مایحتاج مردم در ایام نوروز امسال خبر داد و تصریح کرد: در پی افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ و به هم خوردن تعادل عرضه و تقاضا در بازار با هماهنگی ستاد تنظیم بازار توزیع این محصولات به قیمت دولتی در بازار روزهای شهرداری کرج از اوایل اسفند ماه آغاز و تاکنون ادامه دارد.
وی بیان کرد:این سازمان با ایجاد تسهیلات لازم در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌ بار و فرآورده‌های کشاورزی در راستای حمایت ازتولیدکنندگان تلاش می‌کند تا بتواند مسیر حرکت محصولات را از تولید و توزیع با اصول صحیح هدایت کند.
ورمحمدی خاطرنشان کرد: در این راستا بازار روزهای میادین میوه و تره بار و مواد غذایی، جهت عرضه مستقیم میوه و تره بار، فرآورده های پروتئینی و لبنی و کالاهای بازرگانی با هدف تامین نیاز و مایحتاج روزمره شهروندان در نقاط مختلف شهر توسط شهرداری احداث شده ویا در حال احداث است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار