هم زمان با چهاردهمین سفر شهرستانی مقیمی صورت پذیرفت:

استاندار تهران به مقام شامخ شهدای شمیرانات ادای احترام کرد

تهران (پانا) - استاندار تهران در سفر خود به شهرستان شمیرانات، با حضور در گلزار شهدای امام زاده علی اکبر(ع) چیذر، یاد شهدا را گرامی داشت و به مقام این عزیزان ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۸۱۱۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران به مقام شامخ شهدای شمیرانات ادای احترام کرد

به گزارش خبرنگار پانا ازشهرستان های استان تهران، محمدحسین مقیمی صبح یکشنبه و پس از ورود به شهرستان شمیرانات، به گلزار شهدای امام زاده علی اکبر(ع) «چیذر» عزیمت و با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام کرد .

سفر به شمیرانات، چهاردهمین سفر شهرستانی استاندار تهران پس از انتصاب به این سمت است .

مقیمی پس از ادای احترام به شهدای والامقام انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافع حرم با حضور در اردوگاه «شهید باهنر» بیست و سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مشترک با کمیته برنامه ریزی شمیرانات را با حضور فرماندار شمیرانات، بخشداران، شهرداران ومدیران کل و رؤسای دستگاه های اجرایی آغاز خواهد کرد .

این اولین سفر شهرستانی استاندار تهران در سال ۹۷ است .

سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات نیز در این مراسم مقیمی را همراهی می کرد .

دیدار با نخبگان علمی،فرهنگی و ورزشی و همچنین نشست صمیمی بااعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران شهرستان شمیرانات از مهم ترین بخش های سفر یک روزه مقیمی به این شهرستان است .

پیش از این، استاندار تهران در سفر به شهرستان های بهارستان، پیشوا، فیروزکوه، ملارد، پردیس، قرچک، اسلامشهر، ورامین، دماوند، پاکدشت، رباط کریم، شهریار و قدس مشکلات این شهرستان ها را پیگیری و تصمیماتی برای حل آن ها اتخاذ کرده بود .

گفته می شود، مقیمی پس از شمیرانات در اواخر این هفته و یا هفته آینده به شهرستان ری سفر خواهد کرد .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار