مهم ترین چالش پیشروی کشور معضل اشتغال است

ایلام ( پانا ) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: تعداد زیاد بیکاران و به ویژه افراد دانش آموخته دانشگاه به مهم ترین چالش پیش روی کشور تبدیل شده است.

کد مطلب: ۸۱۱۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مهم ترین چالش پیشروی کشور معضل اشتغال است

آیت الله محمدنقی لطفی، در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ملت ایران همواره دین خود را به آرمان های انقلاب ادا کرده و با کمترین چشم داشتی بزرگترین سختی ها را تحمل کرده اند.

وی، تصریح کرد: دشمنان فهمیده اند که از منظر نظامی نمی توانند گزندی به این نظام وارد کنند و تمام تلاش خود را برای در تنگنا قرار دادن کشور از حوزه اقتصادی و معیشتی بکار گرفته اند تا از این طریق نارضایتی را در مردم ایجاد کنند.

امام جمعه ایلام، یادآور شد: با وجود مشکلات فراوان خدمات شایان توجهی از سوی دولتها بویژه در مناطق محروم انجام گرفته ولی با وضعیت مطلوب فاصله بسیاری داریم.

لطفی، تصریح کرد: دولت نیز در این زمینه با تمام توان برای ایجاد اشتغال گام های مثبتی برداشته است و امیدواریم با توانمندی و اخلاص این وزارتخانه و همدلی استاندار ایلام و نمایندگان مجلس مشکلات مردم رفع شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار، گفت: فقر زدایی و ایجاد عدالت، کاهش نابرابری و توسعه اشتغال از سیاست های دولت و این وزارتخانه است.

علی ربیعی، خاطرنشان کرد: توسعه اشتغال خرد و فقر زدایی از جمله برنامه های رییس جمهور در سال ۹۷ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار