مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری: اولین حرکتی که ما را به مصرف کالای داخلی می‌رساند، فرهنگ‌سازی عمومی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اولین حرکت رساندن ما به مصرف کالای داخلی را فرهنگ‌سازی عمومی دانست.

کد مطلب: ۸۱۱۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری: اولین حرکتی که ما را به مصرف کالای داخلی می‌رساند، فرهنگ‌سازی عمومی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، بهروز امیدی اظهار کرد: اولین حرکتی که ما را به مصرف کالای داخلی می‌رساند، فرهنگ‌سازی عمومی است، به منظور فرهنگ‌سازی برای حمایت و خرید کالای داخلی، مسئولان باید عملا در این زمینه پیش‌قدم شوند و از حرکت‌های شعاری و غیر واقعی در این خصوص فاصله بگیریم.

امیدی افزود: نامگذاری سال ۱۳۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری به منظور تقویت تولید داخلی و تشویق مصرف کننده به خرید کالای ایرانی است.

وی بیان کرد: یکی از پیش‌نیازهای این مسیر برای رسیدن به نتیجه مطلوب، زمینه‌سازی ذهنی و فرهنگی برای اقشار مختلف جامعه و تبلیغات در خصوص حرکت‌های جهادی و تغییر الگوهای مصرفی کنونی جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: در آموزش و پرورش ایران باید برنامه‌ریزی شود تا با افزایش دانش فراگیران، اطلاع او از هویت فرهنگی و منافع ملی افزایش یابد . آگاهی‌های لازم باید به مصرف‌کننده ارائه شود. او باید بداند مصرف کالای خارجی سلیقه‌ای شخصی نیست. بلکه به معنای بیکار شدن جوان ایرانی و پدید آمدن مشکلات همراه آن است. ضرورت حمایت ملت ایران از چرخه‌های تولیدی و کالای ایرانی راه حل اساسی برحرکت و جهش اقتصاد کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار