معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان : هنرستان تازه تاسیس نایسر سنندج تجهیز می شود

سنندج(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از تخصیص اعتبار به منظور تجهیز هنرستان تازه تاسیس شهرک نایسر سنندج خبر داد و گفت: در سال تحصیلی 97-98 در چهار رشته شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش در این هنرستان هنرجو می پذیرد.

کد مطلب: ۸۱۱۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان : هنرستان تازه تاسیس نایسر سنندج تجهیز می شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان به همراه رئیس اداره فنی و حرفه ای، کارشناس مسئولان فنی حرفه ای و کاردانش اداره کل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، معاون آموزش متوسطه و کارشناسان ناحیه از هنرستان تازه تاسیس شهرک نایسر سنندج بازدید کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در این بازدید با اشاره به توجه ویژه وزارتخانه به تجهیز هنرستان‌های کشور، گفت: بودجه ای برای تجهیز هنرستان‌های کشور اختصاص یافته است که از این منبع هنرستان تازه تاسیس نایسر تجهیز و برای سال تحصیلی 97-98 آماده پذیرش چهار رشته شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش می باشد .

نامدار افزود: برای تکمیل و جایگزینی تجهیزات هنرستان‌ها هرساله از محل‌های ردیف بودجه، اعتباراتی لحاظ می‌شود که امیدواریم با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در کشور و تربیت نیروی انسانی ماهر برای کاهش نرخ بیکاری و تقویت تولید داخلی، با حمایت همگانی شاهد رشد و توسعه آموزش‌های مهارتی در سال "حمایت ازکالای ایرانی" باشیم.

مهدی نامدار ضمن بازدید از کلاس های درس و کارگاه ها و فضای فیزیکی هنرستان بر عزم جدی و پیگیری جهت راه اندازی هر چه سریعتر این هنرستان تاکید کرد .

وی ایجاد این هنرستان در ناحیه منفصل شهری نایسر برای دانش آموزان را کاری مبارک دانست و گفت: این همت خالی از اجر اخروی نخواهد بود .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز در این بازدید گزارشی از احداث و آماده شدن ساختمان هنرستان شهرک نایسر را ارائه داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار