امام جمعه موقت تهران در آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع):

ائمه اطهار(ع) خلیفه و مظهر خداوند بر روی زمین هستند

شهرری (پانا)- حجت الاسلام صدیقی در برنامه عطر عاشقی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) بیان کرد: از آنجا که ائمه اطهار(ع) خلیفه و مظهر خداوند بر روی زمین هستند،ارتباط برقرار کردن با اهل بیت(ع) در اصل انس گرفتن با خداوند است.

کد مطلب: ۸۱۱۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ائمه اطهار(ع) خلیفه و مظهر خداوند بر روی زمین هستند

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در نخستین برنامه عطر عاشقی سال جدید که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد گفت: زیارت بیعت با امام است و زیارتنامه حضرات معصومین در اصل همان مرام ‌نامه، خداشناسی، دل ‌شناسی، خودشناسی، نیاز شناسی و پیام زندگی توحیدی است.
وی با بیان اینکه زیارتنامه کلاس معرفت در محضر ائمه اطهار(ع) است، ابراز کرد: حضرات معصومین روایت را در خور استعداد و فهم مخاطبانشان مطرح می‌ کردند اما در دعا چون خودشان با خداوند نجوا داشتند در اصل تجلی وجودی خودشان را به نمایش می‌ گذاشتند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ائمه اطهار(ع) خلیفه و مظهر خداوند بر روی زمین هستند، اظهار داشت: ارتباط برقرار کردن با اهل بیت(ع) در اصل انس گرفتن با خداوند است.

وی در خصوص اینکه دو زیارتنامه آل یس و زیارت عاشورا حدیث قدسی و از ذات ربوبی بیان و در اختیار مردم قرار گرفته است، گفت: همه زیارتنامه ‌ها از جانب ائمه اطهار(ع) بیان شده غیر از دو زیارتنامه آل یس و زیارت عاشورا که خداوند در این دو زیارتنامه با خلیفه و نمایندگان خود صحبت کرده است و این نشان از قیمت و ارزش این دو زیارتنامه دارد.

حجت الاسلام صدیقی آل یس را بهترین و مستحکم ‌ترین سنگر در هجمه ‌های آخرالزمان دانست و گفت: همانطور که یس قلب قرآن است امام زمان (عج) نیز قلب عالم امکان است از این ‌رو تنها راه نجات از سختی ‌های آخرالزمان متوسل شدن به ایشان است.

این کارشناس حوزه مهدویت با تاکید بر اینکه زیارت آل یس عشق بازی با خداوند است، عنوان کرد: زیارت آل یس افزون بر اینکه بعد احساسی، حبی، عاطفی و توحیدی دارد انسان با قرائت این دعا عرض ارادتی به امام زمان(عج) می‌ کند بنابراین اگر کسی با اعتقاد سالم و صدق راستین آبروی خودش را به امام زمان(عج) امانت دهد ایشان به طور قطع به بهترین شکل از این مهم امانت داری خواهد کرد.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار