مبنای فکری تحقق بخشیدن به شعار سال رابطه ی بین صنعت و دانشگاه است

خرم آباد (پانا) - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در اولین جلسه ی شورای اداری استان لرستان ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید ، گفت : مبانی فکری تحقق بخشیدن به شعار سال رابطه ی بین صنعت و دانشگاه است .

کد مطلب: ۸۱۱۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مبنای فکری تحقق بخشیدن به شعار سال رابطه ی بین صنعت و دانشگاه است

حمید رضا حنان در این جلسه که در سالن اجتماعات استانداری لرستان و با حضور نماینده ی ولی فقیه در استان ، استاندار لرستان و معاونین استاندار ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد به نمایندگی از مدیران کل استان ، ضمن تاکید بر تحقق شعار سال ، گفت : شعار های هر ساله مقام معظم رهبری ، در واقع برنامه های راهبردی نظام و کشور است و با توجه به اطلاعات ایشان و بنا بر ضرورت کشور صورت می پذیرد .

وی افزود : حمایت مردم از کالای ایرانی منوط به کیفیت بالای کالاهاست که نیازمند علم محوری ، عقلانیت محوری و سرمایه محوری است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد : مبانی فکری تحقق بخشیدن به شعار سال رابطه ی بین صنعت و دانشگاه است و لازم است در راستای تحقق فکری و اندیشه ای این شعار بودجه های کافی برای این موضوع مصوب شود .

حنان در ادامه به ظرفیت بالای لرستان در راستای پیاده سازی شعار سال در استان پرداخت و گفت : لرستان با توجه به شاخصه های علمی و عملی استاندار لرستان ، واقع نگری بدور از آرمان گرایی ، تجربه محوری ، شفاف سازی بدور از آمارگرایی ، صداقت بدور از ریاکاری ، پاکدستی بدور از حیف میل کردن بیت المال و تعامل محوری ایشان می تواند به خوبی در جهت تحقق شعار سال گام بردارد و در این راستا تمام توان استان اعم از ائمه ی جمعه ، مدیران و نمایندگان مجلس در مسیر تحقق سیاست های نظام و دولت حرکت می کنند .

وی در پایان اضافه کرد : خوشبختانه مقام معظم رهبری با نگاه ویژه به موضوع حمایت از کالای ایرانی و ریاست جمهور با تاکید بر ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه در سال پیش رو ، نیازمندی های کشور هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی را گوشزد نموده اند و لازم است تمام مدیران استان در تجدید بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری ، ریاست جمهور ، شهداء و ایثارگران و با هدایت های نماینده ی ولی فقیه در استان و استاندار لرستان ، تا زمانی که افتخار خدمت به مردم لرستان را دارند ، در مسیر توسعه ی استان هم قسم شده و گام های مناسب را بردارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار