اولین جلسه کاری آموزش و پرورش لرستان به موضوع برنامه تعالی مدیریت مدرسه اختصاص یافت

خرم آباد (پانا) - راههای ارتقاء کیفیت مدیریت آموزشگاههای لرستان در قالب برنامه تعالی مدیریت مدرسه در اولین جلسه کاری آموزش و پرورش لرستان در سال 97 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۱۱۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه کاری آموزش و پرورش لرستان  به موضوع برنامه تعالی مدیریت مدرسه اختصاص یافت

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: ارتقاء کیفیت مدیریت آموزشگاهها در قالب برنامه تعالی مدیریت مدرسه از اقدامات ماندگار آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید می باشد.
سید احمدعلی موسوی نیا عملکرد دبیرخانه برنامه تعالی مدیریت مدرسه در استان را ممتاز اعلام کرد و گفت: برنامه تعالی مدیریت مدرسه سعی دارد با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاهی تعالی بخش ، مدرسه محور ، مشارکت جو و کیفیت مدار ضمن تمرکز بر فرآیندهای مدیریتی شرایطی را فرآهم آورد تا کلیه ی عوامل موثر در مدیریت مدرسه ضمن شناسایی ظرفیت ها و توانایی های داخلی و پیرامونی خود ،نسبت به تعیین اهداف و طراحی برنامه ی عملیاتی مدرسه اقدام کند.
در ادامه بازگیران سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان تعداد مدارس مجری برنامه تعالی در سال تحصیلی 97-96 را یک هزار و 268 مدرسه عنوان کرد و گفت: مدرسه در افق 1404 بایستی برخوردار از قدرت تصمیم گیری و برنامه ریزی باشد و در این رابطه برنامه تعالی مدیریت مدرسه با دو رویکرد کیفی‌سازی آموزش بر اساس استانداردها دنبال می‌شود و برای هر فعالیتی نیز شاخص واستانداردی تعریف شده است.
رئیس اداره آموزش دوره متوسطه اول و دبیر برنامه تعالی مدیریت مدرسه استان نیز گفت: ارزیابان برنامه تعالی مستندسازی را برخلاف روح این برنامه می دانند و در واقع تاکید بر مستندکردن برنامه تعالی می باشد.
یحیی دریکوند افزود: برای اجرای هرچه بهتر برنامه تعالی دوره های ضمن خدمت ویژه مدیران و معاونین مدارس در 12 قطب برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار