نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان:

آموزش و پرورش نیازمند مدیریت صحیح و توجه ویژه است

مشهد (پانا) - نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش درخصوص مسائل حوزه تعلیم و تربیت بحث و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۸۱۱۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نیازمند مدیریت صحیح و توجه ویژه است

قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در دیدار با آیت الله سید احمدحسینی خراسانی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به برخی از ویژگی ها و شرایط آموزش و پرورش گفت: خراسان رضوی در توسعه فعالیت های آموزشی، پرورشی، علمی، فرهنگی و تربیتی و ورزشی در سطح کشور جزو استان های سرآمد است و دانش آموزان استان هم جزو برترین های کشور در حوزه های مختلف هستند.
وی افتخار میزبانی زائرین فرهنگی را یکی از بزرگترین موهبت های خدمت در آموزش و پرورش خراسان رضوی دانست و تاکید کرد: علیرغم تمامی‌‌ مشکلات مالی که وجود دارد تلاش کردیم خدمت‌رسانی به دانش آموزان بی بضاعت، مدارس شبانه روزی و مراکز آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه را به بهترین شکل انجام دهیم.
خدابنده گفت : خوشبختانه با جلب همکاری های برون سازمانی وضعیت آموزش و پرورش در استان مطلوب است و مدیران این سازمان برای بهبود هرچه بیشتر این شرایط تلاش می‌کنند.
آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شرایط آموزش و پرورش استان براساس گزارشی که از سوی مدیرکل ارائه‌شد شرایطی امیدبخش و‌مطلوب دارد گفت: مسئولیت سنگینی بر دوش دست اندرکاران تعلیم و تربیت در جامعه است که باید این وظیفه با حساسیت دنبال شود.
وی خراسان را از دیرباز سرزمین استعدادهای بی نظیر دانست و تاکید کرد : نقش آموزش و پرورش در شناسایی و شکوفایی این استعدادها بسیار مهم و حیاتی است و باید با تلاش و مدیریت صحیح، دانش آموزان مستعد را پرورش داد.
وی بابیان این که آموزش و پرورش اساس و بنیان تربیت و رشد جامعه است تصریح کرد: متاسفانه باید اذعان کنیم در این بخش آنچنان که باید به این حوزه توجه نمی شود و نیازمند این هستیم که به حوزه تعلیم و تربیت نگاه ویژه ای داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار