امام جمعه سمنان:

راه نجات ملت فلسطین، توجه به بیانات رهبری است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: راه نجات ملت فلسطین توجه به بیانات رهبری است که به مقاومت و عدم سازش با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

کد مطلب: ۸۱۱۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
راه نجات ملت فلسطین، توجه به بیانات رهبری است

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته سوم فروردین ماه 97 در سمنان با تاکید بر ضرورت توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به مثابه نسخه نهایی نجات بخش فلسطین، اظهارکرد: همانطور که معظم له نیز اشاره دارند در مقوله فلسطین تمام کشورهای اسلامی می بایست پشتیبان مسلمانان باشند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره فلسطین، خاطرنشان کرد: همانطور که ایشان نیز تاکید دارند، همراهی با مردم فلسطین یک ضرورت در عرصه بین الملل است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: امام خمینی (ره) آمریکا را گرگ هار نامید و لقب شیطان رجیم به این کشور داد و از ابتدا بیان کردند ما راضی به رابطه با آمریکا نیستیم.

آیت الله شاهچراغی در آستانه روز سلامتی گفت: توجه به سلامتی بدن، اخلاق و دین از ضروریات است که برای داشتن جامعه‌ای سالم باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی همزمان با ایام شهادت آیت الله محمد باقر صدر، بنت الهدی صدر، شهید صیاد شیرازی و شهید مرتضی آوینی، یاد و خاطره این چهره های شاخص مبارزات دینی، انقلابی و دفاع مقدس را گرامی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار