معاون فرماندار رودان در گفت و گو با پانا:

بیش از 719 هزار گردشگر و مهیمان نوروزی در رودان اقامت کردند

رودان(پانا) - معاون فرماندار رودان گفت: بیش از 719 هزار و 565 نفر گردشگر و مسافر در ایام نوروز 97 در شهرستان رودان اقامت کردند.

کد مطلب: ۸۱۱۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 719 هزار گردشگر و مهیمان نوروزی در رودان اقامت کردند

کورش نیک طبع در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان با اشاره به استقبال گسترده مسافران نوروزی از جاذبه های گردشگری رودان؛ گفت: براساس آمار ارائه شده از سوی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر استان هرمزگان؛ شهرستان رودان بعد از بندرعباس و قشم رتبه سوم جذب گردشگر و میهمان نوروزی در تعطیلات نوروزی 97 را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: روستای زیارت سید سلطان محمد (ع) به عنوان قطب گردشگری شهرستان، در تعطیلات نوروزی97 پذیرای بیش از 300 هزار نفر زائر و گردشگر بوده است.

معاون فرماندار رودان تصریح کرد: رودان بواسطه برخورداری از منابع بکر، جاذبه های گردشگری طبیعی، آب فراوان و رودخانه های دائمی، مناطق کوهستانی و سرسبزی های دلفریب و چشم نواز، آثار باستانی، وجود اماکن زیارتی، بقاع متبرکه و با داشتن مردمانی مومن، خونگرم، میهمان نواز، ساده و بی آلایش، مهربان و صمیمی به "بهشت جنوب" معروف است و چون نگینی زیبا و درخشان بر انگشتری خلیج تا ابد فارس می درخشد.

وی بیان داشت: شهرستان رودان از ظرفیت های بسیار بالایی در بحث گردشگری برخوردار است و با هدف گذاری مناسب فصل جدیدی در بحث گردشگری شهرستان باز شود تا شاهد رونق این صنعت مهم و اشتغالزا در این منطقه باشیم.

نیک طبع در ادامه عملکرد ستاد خدمات سفر در نوروز 97 را مثبت ارزیابی کرد و با تقدیر از دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر مهیمانان نوروزی شهرستان خواستار تلاش مضاعف آنها برای پوشش نقاط ضعف و ارائه خدمات مناسب و مطلوب به گردشگران، مسافران و میهمانان نوروزی در سال آینده شد.

نیک طبع خاطر نشان کرد: تصادفات جاده ای در سطح شهرستان رودان نیز در تعطیلات نوروز با کاهش 17 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل مواجه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار