مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خبرداد:

بیش از 100 هزار نفر زیر چتر خدمت رسانی هلال احمرهرمزگان در نوروز97

بندرعباس(پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در نشستی با خبرنگاران استان از اجرای موفق طرح های نوروزی سازمان های جوانان، داوطلبان و امداد و نجات در سطح استان هرمزگان خبرداد.

کد مطلب: ۸۱۱۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 100 هزار نفر زیر چتر خدمت رسانی هلال احمرهرمزگان در نوروز97

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، علی اعمی برنطین در جمع خبرنگاران گفت: جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در ایام نوروز به بیش از 100 هزار نفر خدمت رسانی کرده است.

وی افزود: بیش از هزار نفر از نیروهای این جمعیت با بسیج کلیه امکانات وتجهیزات نوروز 97 را در کنار مردم سپری کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان عنوان کرد: جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی به 94 هزار 504 نفر در طول ایام نوروز ارائه خدمت کردند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به تشکیل کمپین انسان دوستانه نه به تصادفات جاده ای بیش از 8 هزار نفر از مردم در سطح استان به این کمپین پیوسته وبرای کاهش تصادفات جاده ای تلاش کردند.

علی اعمی اظهارکرد: 15 هزار و 505 نفر از مسافرین نوروزی با حضور در ایستگاه های سلامت از خدمات این ایستگاه ها بهره مند شدند.

اعمی برنطین اضافه کرد: 17 هزار و 868 کودک با حضور در فضاهای دوست دارکودک و هزار و 601 نفر با حضور در خیمه های نماز از امکانات موجود بهره مند شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: باتوجه به اینکه فعالیت های فرهنگی هم در دستور کار جوانان هلال احمر در نوروز بوده است، 12 هزار انواع بروشور، نقشه، سی دی، تقویم، کتاب و دیگر محصولات فرهنگی بین مسافرین توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در تشریح فعالیت های امدادی جمعیت هلال احمر در ایام نوروز، افزود: به 288 مورد حادثه توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در سطح استان امدادرسانی شده است.

اعمی گفت: سه هزار و 558 نفر در این حادثه ها مصدوم که بصورت سرپایی درمان ویا به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: 517 تیم عملیاتی در شهرستان های استان هرمزگان درقالب طرح امداد و نجات به مسافرین نوروزی خدمت رسانی کردند.

علی اعمی اظهارکرد: سه هزار و 449 نفر از افراد نیازمند استان زیر چتر حمایتی طرح فرشتگان رحمت قرار گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان تاکید کرد: در مدت زمان اجرای این طرح 999 سبد به ارزش 997 میلیون و صد هزار ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

اعمی برنطین خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر با اجرای طرح های مختلف در نوروز 97 کوشید تا درکنار مردم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار