معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد:

رضایت کامل مسافران نوروزی از مرکز اسکان فرهنگیان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر گفت :در ارزیابی فرم های سنجش مرکز اسکان فرهنگیان اسلامشهر ،رضایت صد در صدی همگان فراهم شد.

کد مطلب: ۸۱۱۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
رضایت کامل مسافران نوروزی از مرکز اسکان فرهنگیان اسلامشهر

عبداله صادقپور،درگفتگوباخبرنگارپاناشهرستانهای تهران،دراین رابطه اظهارداشت :با عنایت خداوند متعال و همکاری عالی مدیر و مجموعه عوامل آموزش و پرورش و ستاد سفرهای نوروزی اسلامشهر، آموزشگاه شهدای ایران تایر برای پذیرش مسافران نوروزی 97مهیا و کلیه امکانات لازم نیز فراهم گردید.

وی درادامه افزود:در کنار خدمات رفاهی ستاد اسکان شهرستان اسلامشهر، فرم های نظرسنجی در اختیار مسافران قرار گرفت و از میزان کیفیت خدمات ارائه شده ورضایتمندی مسافران آگاه شدیم و در این راستابا توجه به بازدیدهای مستمر مسئولین استانداری تهران،فرمانداری و مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، رضایت کامل مسافران فرهنگی و عادی را به همراه داشتیم.

معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهرتاکید کرد:از تاریخ بیست و هشتم اسفند 96لغایت دوازدهم فروردین 97 با برخورداری از پنج اتاق واستفاده از تجهیزات ضروری شامل ،تخت،مبلمان وسایر وسایل رفاهی، پذیرای سی و سه خانواده از استانهای خراسان رضوی،آذربایجان غربی و شرقی،اصفهان و فارس بودیم.

صادقپور ابراز امیدواری کرد :در سالهای آینده بتوانیم با تجهیز مراکز مستقل اسکان مسافرین نوروزی که یک ضرورت مهم به شمار میاید،در خدمت همکاران فرهنگی و مسافرین عادی در شهرستان اسلامشهر باشیم.

/خبرنگار:حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار