استاندار آذربایجان شرقی:فعالان بخش خصوصی پیشنهادهای عملی خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند

تبریز (پانا)- استاندار آذربایجان شرقی خواستار ارائه پیشنهادهای عملی برای تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" از سوی صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی شد و گفت: وظیفه ما به‌عنوان مدیران دولتی در این زمینه رفع موانع و حل مشکلات اداری است.

کد مطلب: ۸۱۰۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی:فعالان بخش خصوصی پیشنهادهای عملی خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند

مجید خدابخش در دیدار مدیران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، انجمن مدیران صنایع استان و خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه نگاه مدیران اجرایی، نگاه دولتی و اداری است، افزود: قطعاً نظرات تولیدکنندگان و صاحبان صنایع که مستقیماً در صحنه کار و تلاش هستند، در تحقق حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی تأثیرگذارتر خواهد بود.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در اردیبهشت سال جاری، گفت: تلاش می‌کنیم در این سفر به‌جای تمرکز بر جذب اعتبار و منابع مالی، مجوزهای قانونی از دولت اخذ کنیم تا بتوانیم پروژه‌های کلان عمرانی و زیربنایی استان را اجرا کنیم.

خدابخش با بیان اینکه بخش خصوصی استان چندان از منابع صندوق توسعه ملی استفاده نکرده، افزود: در شرایطی که استفاده از منابع خارجی دشوار است، منابع این صندوق می‌تواند فرصت خوبی برای توسعه استان باشد و کسانی که از این منابع استفاده کنند برنده خواهند بود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان مدیران اجرایی، رفع موانع بخش تولید است، گفت: مشکلات اداری نیز همیشه وجود دارد و کار اصلی ما حل این مشکلات و تسهیل امور بخش خصوصی در بروکراسی اداری است.

وی تأکید کرد که همه مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی باید با امیدواری کامل دست به دست هم دهند و برای حل مشکلات تلاش کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز هم در این دیدار "حمایت از کالای ایرانی" را راهبردی عالمانه و ضروری توصیف کرد و با بیان اینکه تحقق این شعار نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌ها و رفع موانع بخش تولید است، گفت: از طرف جامعه تولید استان اطمینان می‌دهم که ملت بزرگ ما قادر به تولید بهترین و باکیفیت‌ترین کالاها و حل بزرگترین مشکلات اقتصادی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار