آموزش و پرورش، زیربنای رستگاری جامعه است

همدان(پانا)- مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان گفت: اگر می خواهیم اصلاحاتی در جامعه صورت گیرد، باید توجه جدی به حوزه تعلیم و تربیت شودزیرا آموزش و پرورش، زیربنای رستگاری جامعه است.

کد مطلب: ۸۱۰۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش، زیربنای رستگاری جامعه است

همزمان با ایام سال جدید، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با مدیر کل حوزه های علمیه این استان دیدار کرد. آیت‌الله موسوی اصفهانی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در اسلام، اظهار کرد: فعالان عرصه تعلیم و تربیت مسوولیتی سنگین و در عین حال ارزشمند را برعهده دارند.

وی با تأکید بر همکاری میان آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: تلاش های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

مدیر حوزه های علمیه استان نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اساس هدایت، تربیت و تعلیم در آموزش و پرورش است، ابراز امیدواری کرد: این همکاری ها در ابعاد مختلف افزایش یابد.

محمد پورداود، مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با قدردانی از همکاری های خوب حوزه های علمیه با آموزش و پرورش استان، گفت: در سایه این همکاری ها گام های موثری می توان در جهت تربیت و تعلیم دانش آموزان برداشت.

پورداود با اشاره به طرح ها و برنامه های مشترک میان حوزه و آموزش و پرورش، تصریح کرد: حوزه های علمیه نقش مهمی در تبیین مسائل دینی برای دانش آموزان دارند.

وی با بیان این که سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اساس کار و نقشه راه فعالیت های ماست، افزود: در این سند تأکید خاصی بر مقوله تربیت و تهذیب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار