معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

تقویت امنیت پایدار، تقویت سرمایه اجتماعی و مفاهمه سیاسی اولویت‌های اصلی حوزه سیاسی است

یزد(پانا)-«محمدعلی طالبی» در نشست شورای اداری استان سه اولویت اصلی استان یزد در سال جاری حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی را تقویت امنیت پایدار، تقویت سرمایه اجتماعی و گفتگو و مفاهمه سیاسی عنوان و تأکید کرد: تحقق این سه اولویت مستلزم همراهی، همدلی و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان است.

کد مطلب: ۸۱۰۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تقویت امنیت پایدار، تقویت سرمایه اجتماعی و مفاهمه سیاسی اولویت‌های اصلی حوزه سیاسی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار روز چهارشنبه 15 فروردین‌ماه در نخستین نشست شورای اداری استان یزد در سال ۹۷ بابیان اینکه برگزاری انتخابات شکوهمند دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از موفقیت‌های بزرگ‌سال ۹۶ بود، گفت: این رویداد مهم با ثبت رکوردهای بسیار خوب، حضور حداکثری مردم استان در انتخابات و امنیت پایدار همراه بود.
«محمدعلی طالبی» با اشاره به اولویت‌های سال جدید بیان کرد: اولویت اصلی امسال، موضوع اهتمام برای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده، است که در این راستا توجه به الزامات سیاسی، اجتماعی و امنیتی تحقق این شعار برای ما بسیار مهم است.
طالبی با تأکید بر اینکه تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، نیازمند وجود امنیت پایدار است، افزود: سرمایه اصلی برای تقویت امنیت در استان یزد وجود دارد و اگر همراهی همه دستگاه‌ها اتفاق بیفتد، می‌توانیم شرایط بهتری را در استان به لحاظ امنیتی فراهم کنیم.
وی ادامه داد: تقویت اعتماد عمومی از عناصر اصلی سرمایه اجتماعی است که چه بخواهیم و چه نخواهیم این سرمایه در سال‌های گذشته ضرباتی را متحمل شده است و اکنون باید همه تلاش خود را بر تقویت اعتماد عمومی متمرکز کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: تحقق این مهم تنها بر عهده دستگاه‌های امنیتی و اجتماعی نیست بلکه وظیفه همه دستگاه‌ها و کارگزاران نظام است که در راستای تقویت اعتماد عمومی تلاش کنند.
طالبی گفت: یکی از اولویت‌ها در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی تقویت سرمایه اجتماعی است که خود می‌تواند تقویت‌کننده سرمایه انسانی و سرمایه اقتصادی باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: تقویت همکاری بین‌بخشی مردم و دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد از مواردی است که باید در فعالیت همه دستگاه‌ها دیده شود.
وی با اشاره به وضعیت فضای سیاسی استان یزد افزود: در فضای سیاسی موجود نیازمند گفتگو و مفاهمه سیاسی هستیم.
طالبی ادامه داد: امروز یزد بهترین شرایط را در بحث همدلی گروه‌های سیاسی و مرجع دارد و تلاش می‌کنیم با حفظ و ارتقای شرایط موجود، به ایجاد مفاهمه بین مردم و دولت و همه بخش‌های جامعه کمک کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود سه اولویت اصلی استان یزد در سال جاری در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی را تقویت امنیت پایدار، تقویت سرمایه اجتماعی و گفتگو و مفاهمه سیاسی عنوان و تأکید کرد: تحقق این سه اولویت مستلزم همراهی، همدلی و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار