کوپا لیبرتادروس؛ بوکاجونیورز اولین برد را جشن گرفت

تهران (پانا)- بوکاجونیورز در دیداری سخت سرانجام به اولین پیروزی خود در فصل جدید کوپالیبرتادورس دست یافت.

کد مطلب: ۸۱۰۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کوپا لیبرتادروس؛ بوکاجونیورز اولین برد را جشن گرفت

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی یا همان کوپا لیبرتادورس بعنوان یکی از بی‌نظم‌ترین لیگ‌های قهرمانان قاره‌ها بامداد امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد.

تمام دیدارهای امشب از چهارچوب هفته دوم این رقابت‌ها بود؛ ابتدا گرمیو برزیل به مصاف موناگاس ونزوئلا رفت و در دیدار همزمان از گروه سه، پنارول اوروگوئه مقابل اتلتیکو توکومان آرژانتین صف آرایی کرد.

سپس در دیدارهای دوم که از ساعت 5:15 به وقت تهران آغاز شده بود، بوکاجونیورز آرژانتین یکی از مدعیان همیشگی قهرمانی در این رقابت‌ها به میزبانی ورزشگاه 49 هزار نفره‌اش با تیم جونیور کلمبیا دیدار کرد. از گروه پنج هم دیداری برزیلی بین تیم‌های کروزیرو و واسکودوگاما برگزار شد.

بوکاجونیورز یک - جونیور صفر

گلها: پاوون (28)

توضیح بازی

تقابل دو تیم پس از 8 سال در حالی که نیمه دوم یک پنالتی از دست رفته برای میزبان داشت، یکبار دیگر با پیروزی بوکاجونیورز به پایان رسید تا این تیم آرژانتینی دومین برد متوالی‌اش را مقابل جونیور جشن گرفت و تیم کلمبایی در حسرت پیروزی مقابل بوکاجونیورز باقی ماند.

این بازی‌های بدون برد خارج از خانه جونیور را به عدد 3 رساند تا آنها بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار بگیرند و بوکاجونیورز 4 امتیازی شد.

نتایج سایر بازی‌ها

توضیح بازی

گرمیو 4 - موناگاس صفر

پنارول 3 - اتلتیکو توکومان یک

کروزیرو صفر - واسکودوگاما صفر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار