توصیه رئیس مجلس برای رفع نیازهای شهرک های صنعتی

قم (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز شهرک های صنعتی به تامین انرژی و زیرساخت های مورد نیاز گفت که از ظرفیت مجلس برای رفع نیازهای واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی استفاده می کنیم.

کد مطلب: ۸۱۰۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
توصیه رئیس مجلس برای رفع نیازهای شهرک های صنعتی

علی لاریجانی در دیدار نوروزی مدیرعامل و معاونین شرکت شهرک های صنعتی قم طی سخنانی با تاکید بر رفع هرچه سریعتر نیاز شهرک های صنعتی اظهارداشت: دولت و مجلس باید تمام تلاش خود را در جهت بر طرف کردن این نیاز ها بکار گیرند.

وی افزود: با هماهنگی شرکت شهرک های صنعتی قم و مسوولان وزارت خانه های مربوطه طی نشستی در تهران تامین این نیازها را بررسی خواهیم کرد.

امیر طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های این شرکت در بخشهای مختلف نرم افزاری و سخت افزاری در حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی اظهارداشت: خوشبختانه با حمایت نمایندگان مردم قم در مجلس و استاندار توانستیم بخشی از نیازهای شهرک های صنعتی را تامین کنیم.

وی اضافه کرد: ولی به دلیل حجم بالای سرمایه گذاری در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی و فعال شدن بخشهای نیمه فعال و راکد در این بخش شاهد نیاز مبرم واحدهای تولیدی و صنعتی به انرژی بیشتری هستیم.

این مقام مسوول در بخش شهرک های صنعتی قم اعلام کرد: طی سال 96 شاهد استقبال بی نظیر بخش خصوصی کشور برای استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار