رئیس پلیس‌ راه شرق تهران خبر داد:

مبادی ورودی تهران با ترافیک پرحجم روبروست

تهران (پانا) - رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای این منطقه نیمه‌سنگین و پرحجم در جریان است.

کد مطلب: ۸۱۰۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مبادی ورودی تهران با ترافیک پرحجم روبروست

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، سیاوش محبی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم گفت: در‌ حال حاضر وضعیت آمد و شد از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز پرحجم و نیمه‌سنگین در جریان است.

وی با اشاره به این امر که تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین در دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه پرحجم و نیمه‌سنگین و نسبت به تردد روزهای اخیر کاهش بار ترافیکی را در دو محور هراز و فیروزکوه شاهد هستیم، افزود: وضعیت تردد در محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و نیمه‌سنگین در دو مسیر رفت و برگشت در جریان است.

وی با بیان این که در روزهای گذشته نسبت به حجم خودروهای وارد‌شده به استان تهران حدود ۷۰ درصد مسافران به مقصد‌های خود بازگشته‌اند، تصریح کرد: بازگشت ۳۰ درصد از مسافران نوروزی باقی مانده و در روزهای آتی این تردد برقرار می‌شود و در صورت عدم رعایت مدیریت زمان سفر توسط رانندگان شاهد ترافیک‌های سنگین در محورها خواهیم بود.

محبی با توصیه به مسافران گفت: بازگشت خود را با زمان‌بندی کوتاه کرده و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم سرعت، سبقت، حرکات مارپیچ و... سفری بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنان رقم بزنند.

وی خاطر‌نشان کرد: استراحت در بین سفر از عوامل کاهش‌دهنده تصادفات رانندگی است و رانندگان از رانندگی مداوم پرهیز و با توقف‌های مقطعی، تجدید قوا و رفع خستگی ادامه مسیر دهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران متذکر شد: عوامل پلیس راهور با آمادگی صد درصدی با تکیه بر تیم‌های محسوس و نامحسوس و تمام تجهیزات به‌صورت شبانه‌روزی در سطح محورها حضور مستمر دارند و با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهند کرد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار