مدیر عامل هلال احمر یزد خبر داد؛

انجام 59 عملیات امداد و نجات توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر استان یزد

یزد(پانا)-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام 59 عملیات از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد تا دهم فرورین خبر داد و افزود: این عملیات‌ها شامل 16 عملیات جاده‌ای، 40 عملیات حضوری، یک خدمات مناسبتی و دو عملیان ریزش آوار بوده است.

کد مطلب: ۸۱۰۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
انجام 59 عملیات امداد و نجات توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر استان یزد

دکتر «محسن حرازی زاده» با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر که از ۲۴ اسفندماه ۹۶ آغاز و تا 14 فروردین ماه 97 ادامه خواهد داشت، مجموع حادثه دیدگان تا دهم فروردین ماه را 143 نفر اعلام کرد و گفت: 47 نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، 88 نفر در خدمات حضوری، 5 نفر در خدمات مناسبتی و 2 نفر در خدمات ریزش آوار از خدمات نجاتگران هلال احمر بهره مند شدند .

این مقام مسئول با بیان این که مجموع کل آسیب دیدگان 137 نفر بوده است ، ادامه داد: در این عملیات ها 7 نفر در حوادث جاده ای و 8 نفر در خدمات حضوری(مجموعا 15 نفر) توسط آمبولانس‌های هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را 10 نفر بیان کرد و افزود: مجموع کل افراد اسکان داده شده شامل خدمات حضوری است.

وی مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده را 69 تیم اعلام کرد و گفت: نیروهای عملیاتی این تیم‌ها شامل 233 نفر است.

حرازی زاده در پایان مجموع کل آمبولانس‌های اعزام شده را 24 دستگاه اعلام و اظهار کرد: مجموع کل عملیات رهاسازی صورت‌گرفته در این مدت دو مورد بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار