اقدامات شهرداری منطقه 20 برای برپایی مراسم اعتکاف در حرم عبدالعظیم و دیگر مساجدشهرری

شهرری (پانا)- شهردار منطقه 20 اقدامات شهرداری منطقه 20 برای برپایی مراسم اعتکاف در حرم عبدالعظیم و دیگر مساجدشهرری را یکی از فعالیت های مهم نوروزی این منطقه دانست.

کد مطلب: ۸۱۰۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات شهرداری منطقه 20 برای برپایی مراسم اعتکاف در حرم عبدالعظیم و دیگر مساجدشهرری

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، صفوی با اشاره به برپایی مراسم معنوی اعتکاف در مساجد و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و تقارن روز طبیعت و پانزدهم رجب گفت: با توجه به حضور خیل عظیمی از شهروندان در اماکن متبرکه برای انجام اعمال این روز، عوامل مدیریت شهری برای خدمات رسانی به زائران این اماکن به ویژه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در آماده باش بودند و سهولت تردد زائرین به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و امامزادگان واجب التکریم و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیرهای منتهی به این اماکن از فعالیت های مدیریت شهری این منطقه در این ایام بود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شاخص، اماکن متبرکه و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، یادآور شد: مدیریت شهری منطقه 20 در بسترسازی برپایی این مراسم معنوی تمهیدات لازم را اندیشیده و با تعامل با مساجد و ائمه جماعات تلاش داشته است تا شرایط خوبی برای معتکفین فراهم آید.

لازم به ذکر است که مراسم دعای ام داود در حرم عبدالعظیم حسنی هم زمان با پانزدهم ماه رجب، مصادف با 13 فروردین ماه از ساعت 14 در مسجد جامع آستان مقدّس آغاز و با تلاوت ترتیل قرآن کریم توسط قاریان ممتاز مجتبی محمدبیگی، داود لاچینانی، محمد برخورداری، علی شیرزاد و رمضان خلیلی ادامه یافت.

در این مراسم معنوی، دعای ام داود توسط حاج محمدرضا غلامرضازاده قرائت شد و مؤمنین و معتکفین مسجد جامع حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هم نوا با دیگر زائران و مجاوران حرم مطهر اعمال این روز را در روز پایانی اعتکاف به جا آوردند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار