سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس خبر داد:

واگذاری مجتمع های فرهنگی هنری به بخش خصوصی در فارس

شیراز (پانا) - سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، از واگذاری تعدادی مجتمع فرهنگی هنری واجد شرایط در شیراز و چند شهرستان استان با حفظ مالکیت و قرار داد یکساله و با اولویت هنرمندان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۰۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری مجتمع های فرهنگی هنری به بخش خصوصی در فارس

غلامرضا یوسفی نژاد در خصوص اهمیت واگذاری مجتمع فرهنگی هنری بر اساس توجه به قوانین و دستورالعمل ها گفت: این امر در راستای تحقق اهداف کوچک سازی سازمان و صرفه جویی در هزینه های جاری با توجه به کمبود اعتبارات انجام می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ افزود: در راستای کوچک سازی دولت و خصوصی سازی مراکز و الزام قانون مدیریت خدمات کشوری بر اساس مواد قانونی و دستورالعمل ها تمامی دستگاهها مکلفند نسبت به تصدی مراکز مازاد به بخش غیردولتی اقدام کنند .

یوسفی اظهار داشت: در همین راستا و در بحث انواع واگذاری ها نوع خرید خدمت بیشتر در دستگاه هایی همچون آموزش و پرورش قابل اجرا است و بحث واگذاری مدیریت بهره برداری از مجتمع های فرهنگی هنری باحفظ مالکیت و کاربری به بخش خصوصی در اولویت کاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاربرد خواهد داشت .

این مسئول فرهنگی با تاکید براینکه در همین راستا قانون چگونگی تصدی و واگذاری ها و تیپ اصلی قرار داد به زودی اعلام خواهد شد، تصریح کرد: امسال تعدای از مراکز فرهنگی شیراز و شهرستانها، آنهم طبق مقررات و تایید گروه تخصصی ساختار و فناوری های مدیریت و کارگروه شورای راهبری توسعه مدیریت استان،به بخش خصوصی واگذار خواهد شد .

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در پایان به واگذاری مجتمع های فرهنگی هنری با هدف حمایت از هنرمندان پرداخت و گفت: در همین راستا به زودی شرایط کامل این واگذاری ها اعلام می شود.

وی ادامه داد: هنرمندان دارای سابقه و کار در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری، برای واگذاری دارای اولویت هستند و البته پس از واگذاری با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، روزهایی را در این مجتمع های فرهنگی هنری، آنهم بگونه رایگان برای اجرای تولیدات هنرمندان و اصحاب فرهنگ، اختصاص داده خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار