مدیر آموزش و پرورش بانه:پذیرش و اسکان 10 هزار و 486 نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش شهرستان بانه

بانه(پانا)-مدیر آموزش و پرورش بانه در پایان فعالیت ستاد اسکان مسافرین نوروزی آموزش و پرورش این شهرستان گفت: بر اساس آخرین آمارها، تا پایان 12 فروردین ماه سال جاری، ده هزار و 486 نفر روز مسافران فرهنگی، در ستادهای اسکان موقت این مدیریت پذیرش و اسکان داده شدند .

کد مطلب: ۸۱۰۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش بانه:پذیرش و اسکان 10 هزار و 486 نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش شهرستان بانه

سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه با اعلام این خبر گفت: بر اساس آخرین آمارهای موجود اعم از کلاس ها، رزروهای اینترنتی اسکان و مرکز رفاهی خانه معلم، از ابتدای کار پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی که از 28 اسفندماه96 تا پایان کار ستادهای اسکان مسافران نوروزی یعنی 12 فروردین ماه 97 ، ده هزار و 486 نفر روز مسافر فرهنگی در ستادهای اسکان موقت این مدیریت پذیرش و اسکان داده شدند.

رضا خضری گفت: تا پایان دوازدهمین روز بهار 97، افتخار میزبانی از 10 هزار و 486 نفر روز مسافر فرهنگی نوروزی را در قالب یک هزار و 960 خانوار از سراسر کشور در مراکز اقامتی آموزش و پرورش این شهرستان داشته ایم.

مدیر آموزش و پرورش بانه هم چنین گفت : شهرستان بانه با داشتن چشم انداز و مناظر طبیعی و جنگلی بسیار زیبا و مراکز خرید، با آمادگی و تجهیز کامل در ایام تعطیلات نوروز97 پذیرای میهمانان از شهرهای مختلف کشور بود و در این ایام و با تلاش همکاران به خوبی و بدون هیچ گونه مشکلی تمام مسافران در مدارس مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی افزود: در زمینه نحوه ی اطلاع رسانی و تسهیل در رسم مسیر و کروکی ها و نصب بنر در ورودی های شهر، اقدامات مناسب و بسیارخوبی صورت گرفته بود و مسافران در این زمینه با کمترین مشکل مواجه بودند .

خضری در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات کلیه مسئولین سطح استان، شهرستان، همکاران دست اندر کار پذیرش در ستاد اسکان و همکاران زحمتکش در مدارس اسکان، که در امر اسکان مسافران نوروزی، تلاش نمودند ، اظهار امیدواری کرد که تجربه ی سفر به شهرستان بانه برای مسافران عزیز، تجربه ی خوبی بوده باشد و برای همه ی آنان آرزوی سالی پر از سلامتی و موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار