مدیرکل هواشناسی استان اردبیل:

دمای هوا در برخی نقاط استان اردبیل به زیر صفر درجه می رسد

اردبیل (پانا) - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی دما بین ۱۲ تا ۱۴ درجه طی روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه کاهش می‌یابد.

کد مطلب: ۸۱۰۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دمای هوا در برخی نقاط استان اردبیل به زیر صفر درجه می رسد

علی دولتی‌مهر اظهارداشت: براساس نقشه های هواشناسی، از عصر امروز با ورود سامانه ناپایدار جوی ضمن وزش باد در مناطق مرکزی، به تدریج برمیزان ابرها افزوده شده و از فردا ضمن ابری شدن آسمان و کاهش محسوس دما در اکثر مناطق استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود که در ارتفاعات، گردنه ها و برخی مناطق کوهستانی بارش پراکنده برف نیز ‌دور از انتظار نیست.

وی افزود: از چهارشنبه شب تا صبح پنج‌شنبه با حاکمیت هوای سرد، شاهد دماهای زیر صفر درجه در برخی مناطق مرکزی و جنوبی خواهیم بود، اما از ظهر روز پنجشنبه با خروج این سامانه از استان بتدریج دمای هوا افزایش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با ورود این سامانه کلیه مناطق استان تحت تاثیر قرار می‌گیرد و تراکم ابر، مه و کاهش دید به ویژه در محورهای کوهستانی استان از عصر امروز از پدیده‌های مورد انتظار است.

دولتی‌مهر بیان کرد: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان دما بین ۱۲ تا ۱۴ درجه طی روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه نسبت به روز قبل کاهش می‌یابد و شاهد وزش بادهای تند از جهت شرقی تا شمالی طی امشب و فردا در مناطقی از استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: بارش پراکنده برف در ارتفاعات، گردنه‌ها و برخی مناطق کوهستانی استان پیش‌بینی می‌شود و حجم بارش قابل انتظار بین ۴ تا ۸ میلی‌متر دور از انتظار نیست که به دلیل کاهش دید بر اثر مه در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی اختلال در تردد وسائط نقلیه به وجود می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار