بازدید بیش از ۲۸ هزار نفر از مناطق عملیاتی ایلام

ایلام ( پانا ) - فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۱۹۶ هزار نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دوران ۸ سال دفاع مقدس استان ایلام بازدید کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۱۰۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بیش از ۲۸ هزار نفر از مناطق عملیاتی ایلام

سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در جمع رسانه‌های گروهی این استان اظهار کرد: این تعداد از ابتدای تعطیلات نوروزی سال جاری تاکنون از مناطق عملیاتی دوران 8 سال دفاع مقدس استان ایلام بازدید کرده‌اند.

وی، بابیان اینکه استقبال کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دوران 8 سال دفاع مقدس در این استان در ایام نوروز افزایش چشمگیری داشته است، افزود: بازدید اقشار مختلف مردم از یادمان‌های دفاع مقدس این استان ازجمله نقطه ایثار، قلاویزان، بانروشان، شرهانی، میمک و دیگر نقاط یادمانی دفاع مقدس استان در قالب بازدید کاروانی و خانوادگی نسبت به سال‌های گذشته افزایش خوبی داشته است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، یادآور شد: هم‌زمان با ایام نوروز و با توجه به طبیعت بسیار زیبای استان ایلام شاهد حضور کاروان‌های راهیان نور هستیم که بهترین فرصت در راستای ترویج ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال پیام شهدای 8 سال دفاع مقدس به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان است.

سردار حسینی، با اشاره به اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از 196 هزار نفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دوران 8 سال دفاع مقدس استان ایلام بازدید کرده‌اند، افزود: 474 نفر راوی با حضور در این یادمان‌ها در ایام تعطیلات نوروزی بابیان خاطرات و عملیات دوران دفاع مقدس در این مناطق، بازدید کندگان را باحال و هوای دوران 8 سال دفاع قدس در این مناطق آشنا می‌کنند.

وی، بابیان اینکه در سال جاری شاهد حضور خانواده‌های اسلامی و سایر نقاط کشور در مناطق عملیاتی و یادمانی دوران دفاع مقدس استان ایلام هستیم، ابراز کرد: تلاش شده که زمینه اسکان و پذیرایی از زوار مناطق عملیاتی و کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دوران دفاع مقدس استان فراهم شود که بر این اساس نیز تاکنون 58 هزار نفر در این مناطق اسکان داده‌شده‌اند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، بابیان اینکه بیشترین میزان بازدیدکننده از مناطق عملیاتی استان ایلام مربوط به شرهانی با 68 هزار نفر در سال گذشته است، گفت: راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور در ایام نوروز و در طول سال است که نقش مهمی در راستای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال پیام شهدا به جامعه به‌ویژه نسل جوان دارد.

سردار حسینی در پایان با اشاره به اینکه قدرت اعتقادی، ایمانی مردم سدی محکم در برابر همه توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است، خاطرنشان کرد: پاسداشت خون و یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست و همه وظیفه‌داریم در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار