ساغلام: باید از بازی‌های آینده ۶ امتیاز بگیریم

تهران ( پانا)- سرمربی تراکتورسازی شش امتیاز دو دیدار باقی مانده را برای صعود به مرحله حذفی ضروری دانست.

کد مطلب: ۸۱۰۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ساغلام: باید از بازی‌های آینده ۶ امتیاز بگیریم

به گزارش سایت باشگاه تراکتورسازی، ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من تمامی بازی‌هایی که در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا انجام داده بودیم را به‌طور کامل بررسی کردم. به نظرم ما ۴ بازی خوب در این رقابت‌ها انجام دادیم ولی امتیازات کافی را که سزاوار بودیم کسب نکردیم.

وی افزود: حال ما فقط ۲ بازی دیگر پیش روی داریم که حداکثر ۶ امتیاز از این ۲ بازی می‌توانیم کسب کنیم. باید در هر ۲ بازی پیروز شویم و ۶ امتیاز را به خودمان اختصاص دهیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره شناختش از حریف عربستانی گفت: شناخت خوبی از این تیم داریم. آن‌ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و فردا مقابل تیم قدرتمندی قرار می‌گیریم.

ساغلام تأکید کرد: ما در نخستین بازی مقابل الاهلی عملکرد خوبی داشتیم و به نظرم باید در این مسابقه به پیروزی می‌رسیدیم. فردا هم بازی سختی با آن‌ها داریم. گروه ما کیفیت بالایی دارد و تیم‌های خوبی در این گروه حضور دارند و ما امیدواریم به پیروزی برسیم.

وی درباره شرایط تیمش در لیگ برتر ایران تصریح کرد: در لیگ ایران ما شرایط سختی داشتیم و با کمبود بازیکن مواجه هستیم و بازیکنان باکیفیت زیادی در اختیار نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار