مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر :

اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی استان بوشهر از مرز 157900نفر گذشت

بوشهر ( پانا ) مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : از ابتدای تعطیلات نوروزی تا اکنون 394838 نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان این استان پذیرش شده اند .

کد مطلب: ۸۰۹۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی استان بوشهر از مرز 157900نفر گذشت

ناصر کرمی در گفتگو با پانای بوشهر بیان داشت : از روز نخست تا اکنون 43871 خانوار در پایگاه های طرح اسکان فرهنگیان استان مورد پذیرش قرار گرفته اند .

کرمی تعداد نفر روز اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی استان را به 394838 عنوان کرد و افزود : شهرهای گناوه ، بوشهر ، دیلم ، کنگان و عسلویه به ترتیب بیشترین تعداد پذیرش را داشته اند .

کرمی تصریح نمود : تا به امروز تعداد 157935 نفر در قالب 43871 خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در ستادهای اسکان فرهنگیان مورد استقبال و پذیرش قرار گرفته اند .

ناصر کرمی با بیان اینکه در نوروز امسال 2 هزار و 899 کلاس درس در قالب 385 مدرسه در این استان برای اسکان فرهنگیان و دیگر گردشگران آماده شده است خاطر نشان کرد: از این شمار 50 کلاس با امکانات ویژه، یکهزار و 132کلاس درس با امکانات الف شامل تلویزیون، فرش، یخچال و یکهزار و 710 کلاس درس در گروه ب شامل وسایل خنک کننده و فرش آماده سازی شده است.

کرمی با بیان اینکه ستادهای اسکان فرهنگیان این استان همچنان پذیرای مسافران نوروزی فرهنگی و غیر فرهنگی است خاطر نشان کرد : اسکان نوروزی و خدمت رسانی به آنها تا آخرین روز فعالیت ستادهای اسکان ادامه خواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار