اعلام رضایت مسافرین نوروزی از اسکان در سازمان دانش آموزی استان سمنان

سمنان (پانا) - مسافرین نوروزی و زائرین علی بن موسی الرضا(ع)، از اسکان در سازمان دانش آموزی استان سمنان و خدمات و امکانات ارائه شده، اعلام رضایت کرده و از مهمان نوازی کارکنان این سازمان، کمال تشکر و قدردانی را داشتند.

کد مطلب: ۸۰۹۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام رضایت مسافرین نوروزی از اسکان در سازمان دانش آموزی استان سمنان

یکی از مسافرین نوروزی از استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت: در طول اقامتم در شهرستان سمنان و اسکان در این سازمان، سمنان را از لحاظ جغرافیایی کوچک دیدم و مردمانی که قلبشان به وسعت ایران عزیزمان بود.

وضعیت این مکان اقامتی از لحاظ محل استقرار، پذیرش، مهمان نوازی و برخورد خوب کارکنان این سازمان، پذیرایی، میزان وجه پرداختی و نظافت و... بسیار عالی بود و ترغیب شدیم تا با خانواده، تابستان امسال هم برای مسافرت و گردش به این استان آمده و در این مکان اقامت کنیم.

وجود موزه حیات وحش با 170 گونه تاکسی درمی شده هم برای ما بسیار جالب، جذاب و کم نظیر بود که ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر هم است.

همچنین راهنمایی ها و معرفی مراکز گردشگری این استان توسط کارکنان این سازمان، بسیار مفید بوده و از زحمات برادران و خواهر عزیزی که پذیرای ما بودند، بی نهایت متشکر و سپاسگزارم و امید موفقیت روزافزون برای آنان دارم.

قابل ذکر است که دیگر مسافرین نوروزی هم به همین ترتیب، اعلام رضایت و تشکر خود را در صحبت هایی جداگانه و مکتوب به ما ابراز کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار